Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnyttäneet, nyt kierukka ehkäisyllä! Onko raskauden terävä sukkapuikkko kipu sama

Vierailija
03.12.2020 |

kuin kierukan asennus kipu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kierukkaa?

Vierailija
2/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kierukka, mutta en ole synnyttänyt niin en osaa verrata synnytyksen kipuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Laitto ei tuntunut juuri miltään. Hormonikierukka.

Vierailija
4/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitto ei tuntunu missään.

Vierailija
5/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen laitettuna ei tuntunut missään. Nyt kun uusin viisi vuotta myöhemmin, niin juu, ehkä semmoinen hyvin lyhyt sukkapuikkokipu voisi olla kuvaava.

Vierailija
6/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ollut asennuskipu ollenkaan samaa kuin synnytyskivut. Asennus oli vain pieni nipistys kohdunsuulla. Sen jälkeen vähän aikaa hiukan sellaisia lieviä supistuksia muistuttavaa jomotusta.

Vierailija
7/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pistää kuin sukkapuikko noi ap:n yhdyssanavirheet...

Vierailija
8/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen raskauden terävä sukkapuikko?

Jos supistuksesta kysyt, niin ei se tunnu terävältä, pistävältä kivulta.

Supistus on oikein voimakas lihaskramppi, vertaisin lähinnä suonenvetoon mutta voimakkaampi.

Koko vatsa menee ihan kivikovaksi, kohtuhan on lihas, kuten esim pohje joka kramppaa.

Kipu helpottaa kun supistus loppuu, ja uusi supistus tulee taas muutaman minuutin kuluttua.

Synnytyksen edetessä lapsi painaa kudoksia ja hermoja, siitä aiheutuu kipua joka pysyy, ne ei lopu supistuksen loppuessa.

Vierailija
9/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Supistus on oikein voimakas lihaskramppi, vertaisin lähinnä suonenvetoon mutta voimakkaampi.

Koko vatsa menee ihan kivikovaksi, kohtuhan on lihas, kuten esim pohje joka kramppaa.

Kipu helpottaa kun supistus loppuu, ja uusi supistus tulee taas muutaman minuutin kuluttua.

Synnytyksen edetessä lapsi painaa kudoksia ja hermoja, siitä aiheutuu kipua joka pysyy, ne ei lopu supistuksen loppuessa.

Mulla on kolmessa raskausdessa ollut kipuja, kuin yhtäkkiä joku tunkisi sukkupuikon/terävän lyijykynän kohdusta sisään. Pahinta kipua mitä olen kokenut. Tämä loppuraskaudessa, kun vauva herää ja alkaa potkimaan.

Luin netissä kierukka kauhutarinoita, mietin miltä se kipu tuntuu.

Ap

Vierailija
10/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyksen jälkeen laitettuna ei tuntunut missään. Nyt kun uusin viisi vuotta myöhemmin, niin juu, ehkä semmoinen hyvin lyhyt sukkapuikkokipu voisi olla kuvaava.

Minulla kanssa 5 vuotta synnytyksestä, siksi mietin, uskallanko laittaa, kun paikat on palautunut. Ap

Vierailija
11/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolmessa raskausdessa ollut kipuja, kuin yhtäkkiä joku tunkisi sukkupuikon/terävän lyijykynän kohdusta sisään. Pahinta kipua mitä olen kokenut. Tämä loppuraskaudessa, kun vauva herää ja alkaa potkimaan.

Luin netissä kierukka kauhutarinoita, mietin miltä se kipu tuntuu.

Ap

Tätäkin pitänyt alapeukuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi