Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia LV:n speedy bandouliere laukusta?

Vierailija
14.04.2014 |

haaveilen kyseisestä laukusta damier ebene kuosilla. Onko käytännöllinen? Mahtuuko laukkuun tavaraa 30 kokoisena? Vai pitäisikö ottaa 35? Ajattelin että olisi damier ebenenä hillitympi kuin perus monogrammina. Lisäksi minulta löytyy monogrammina jo yksi neverfull. Onko speedy klassikko joka kestää aikaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikoasemasta laukkumaailmassa puhuttaessa kyllä Speedy taitaa mennä heittämällä TOP5:een, joten tuosta en huolehtisi ollenkaan!

Ei ole Speedyä, mutta harkitsin vakavasti Monogram 30:sen ostamista eräänlaiseksi "sunnuntailaukuksi" noin vuosi sitten. Sunnuntailaukuksi, koska koko ja muoto on mielestäni hiukan haasteellinen arkilaukulle, jossa pitäisi kuljettaa mm. A4:sen papereita siististi. Ja Monogramia, koska vaikka yleensä pidän Damier Ebenestä enemmän kuin Monogrammista, nimenomaan Speedyssä ja muutamassa muussa klassikkomallissa katsoisin vachette-osien olevan "sen jutun". Osti sitten lopulta kuitenkin vähän harvinaisemman cross body -mallin (oli ainoa malliaan Helsingin liikkeessä, enkä ole nähnytkään vastaavaa laukkua kuin yhdellä muulla ihmisellä Suomessa). Mutta jos nyt vielä joku Vuikka joskus pitäisi ostaa, niin kyllä se olisi joko Speedy tai Noé, mahdollisesti tosin epi-nahkaisena. 

Vierailija
2/3 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut noin 1,5 vuotta tuo Speedy B 30. Tosi kiva ja monikäyttöinen, hihnaa saa lyhennettyä ja otettua myös kokonaan pois. Klassikko tosiaan on. Ainoa miinus tuo, ettei a4-kokoiset jutut oikein mahdu. Sovitin myös 35-kokoa, mutta se oli mielestäni (ja myyjänkin mielestä) mulle liian iso, enemmän matkailuun sopiva esim käsimatkatavaroille. Olen siis 160cm pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista...vielä kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi