Tehtaan sankari Topi Kauppinen
Mitäs tunteita tyyppi herättää? Omassa sarjassaan pääsee esille paremmin.
Kommentit (22)
Ihan symppis kaveri. Vähän epätoivoisen oloinen naisten suhteen ja raha tuntuu olevan pakkomielle. En ymmärrä miksi, itse tapasin mieheni kun oltiin persaukisia opiskelijoita, ajettiin ruosteisilla romuilla ja asuttiin vuokralla. Kyllä elintaso siitä nousi ajan myötä ja saavutettiin kaikki ”pakollinen”. Vähän malttia Topi.
Selvästi esiintyjätyyppiä, kannattaisi vaihtaa alaa.
Kauppisen Pete kyllä kunnon työmies.
Vierailija kirjoitti:
Kauppisen Pete kyllä kunnon työmies.
Juu, mut se on töissä maansiirtovirimassa.
Normaali suomalainen mies, josta nykyajan naiset eivät kiinnostu. Eivät nyt eivätkä kymmenen vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Normaali suomalainen mies, josta nykyajan naiset eivät kiinnostu. Eivät nyt eivätkä kymmenen vuoden päästä.
Olihan sillä jo ainakin kerran tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Ai ei kiinnostu? Minä olisin heti pyytäny topia treffeille kun erosi mutta olen hieman vanhempi niin ei ehkä olisi kannattanut. Sitä paitsi Topi on aivan mahtava persoona ja erittäin mukava.
Vierailija kirjoitti:
Ihan symppis kaveri. Vähän epätoivoisen oloinen naisten suhteen ja raha tuntuu olevan pakkomielle. En ymmärrä miksi, itse tapasin mieheni kun oltiin persaukisia opiskelijoita, ajettiin ruosteisilla romuilla ja asuttiin vuokralla. Kyllä elintaso siitä nousi ajan myötä ja saavutettiin kaikki ”pakollinen”. Vähän malttia Topi.
Mua ainakin ihmetytti se asia, kun Topi valitteli kovasti rahapulaa ja sitä kun ei ole varaa lähteä mihinkään, vaikka töissäkin käy. Taitaa selvästi olla nämä autotehtaan hommat juurikin niitä töitä, joissa maksetaan tyyliin 9-10 euroa tunti ja sitten kun työmatkoihin Turun seudulta menee hyvä osa palkasta, niin eipä siitä todellakaan varmasti juuri mitään yli jää.
Kyllä se työnteko pitäisi olla aina sitä, että palkasta jää niiden pakollisten kulujenkin jälkeen vielä jotain säästöön.
Leikkais haituvansa naamastaan ihan ekaks pois niin naisetkin vois kiinnostua, tuommosta vauvahaiventa kun on niin ei paljoa sytytä.
Koko elämä pyörii tinderin ympärillä.Kai niitä naisia muuallakin on. Ja totta, kannattaisi tuota naamaa vähän ajella välillä, eikä vinkuisi koko ajan ja voivottelisi.
Vieläkö tämä Arska on tehtaalla vai onko jo uudet antisankarit koijattavana? Kellä enää varaa pitää autoa?
Vierailija kirjoitti:
Topilla oli kauhean vanhoilliset ja epärealistiset mielipiteet. Halusi, että mies tuo leivän pöytään ja vaimo hoitaa kodin ja lapset. Ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin ihmetytti se asia, kun Topi valitteli kovasti rahapulaa ja sitä kun ei ole varaa lähteä mihinkään, vaikka töissäkin käy. Taitaa selvästi olla nämä autotehtaan hommat juurikin niitä töitä, joissa maksetaan tyyliin 9-10 euroa tunti ja sitten kun työmatkoihin Turun seudulta menee hyvä osa palkasta, niin eipä siitä todellakaan varmasti juuri mitään yli jää.
Kyllä se työnteko pitäisi olla aina sitä, että palkasta jää niiden pakollisten kulujenkin jälkeen vielä jotain säästöön.
Ko. autotehdas tosiaan maksaa tuon tuntipalkan. Ja sitten valitteli työvoimapulaa. En ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topilla oli kauhean vanhoilliset ja epärealistiset mielipiteet. Halusi, että mies tuo leivän pöytään ja vaimo hoitaa kodin ja lapset. Ei onnistu.
Ei todellakaan onnistu kuin korkeintaan joissain ummehtuneissa umpimielisissä vanhoillisissa lahkoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ko. autotehdas tosiaan maksaa tuon tuntipalkan. Ja sitten valitteli työvoimapulaa. En ihmettele.
Kelvoton periferian pashatehdas ei pärjää kilpailussa muiden tehtaiden kanssa. Lähtölaskenta alkanut.
Onko Topista tehty lisää ohjelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko Topista tehty lisää ohjelmaa?
Toivottavasti ei
Ei, mutta somesta voi seurata mitä puuhailee nykyään
missä nykyään töissä? muuttanu hesaan
Miestä aina naurattaa tuo tyyppi. Mä tykkään, ihan tavallinen ihminen.