En ole tavannut yhtäkään siveää naista
Enpä ole tavannut ainuttakaan siveää naista, kaikki joilta oon halunnut, on olleet haarat levällään alta aikayksikön.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:49"]
Miksi sitten valitat?
[/quote]
Kunnioitan vain siveitä naisia. Huoria en kunnioita.
mä olen siinä tapauksessa ylpeä naisista. Naisen himo ei ole enää tabu vuonna 2014.
Siveän naisen löytää, jos on itse siveä. Jos kuitenkin on työntämässä tikkuansa jokaiseen koloon, joka on tarjolla, niin siveät naiset haistavat sellaisen miehen ja liukenevat paikalta mitä pikimmin.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:50"]
mä olen siinä tapauksessa ylpeä naisista. Naisen himo ei ole enää tabu vuonna 2014.
[/quote]
Uskollisuus ja sitoutuminen sitä vastoin on tämän päivän tabu.
Mä tiedän montakin. Mene helluntai- tai vapaaseurakuntaan. Siel niitä on ei takuulla haarat leviä ennenkuin hääyönä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:49"]
Miksi sitten valitat?
[/quote]
[/quote]
Ilmeisesti oma siveytesi on sen verran kadoksissa, ettei sinulla ole mitään jakoja oikeasti siveisiin naisiin. Eikä ylipäätään kunnollisiin, huorittelijan kanssa ei kukaan täyspäinen ole.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:49"]
Miksi sitten valitat?
[/quote]
[/quote]
Ja tämän pitäisi kiinnostaa meitä koska...?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:48"]Enpä ole tavannut ainuttakaan siveää naista, kaikki joilta oon halunnut, on olleet haarat levällään alta aikayksikön.
Eli et ole kovin siveä itsekään. En suoraan sanoen huolisi tuollaista miestä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:48"]Enpä ole tavannut ainuttakaan siveää naista, kaikki joilta oon halunnut, on olleet haarat levällään alta aikayksikön.
Eli et ole kovin siveä itsekään. En suoraan sanoen huolisi tuollaista miestä.
Itse on hirveä huora ja sit haukkuu panojaan. Ihan hauska provo!
Itseään naisille jakava huora ei kyllä ole ihan siellä ykkösmiesten kastissa mitä vakaviin suhteisiin tulee. Noin satunnaispanoina ne voi hätätilassa mennä: niiltä saa helposti ja vaivatta, ei jää jälkikäteen mitään kaipaamaan. Tai no ei oikein satunnaiseenkaan, huorat on vaan potentiaalisia tautipesäkkeitä, yyyyhhh.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:48"]
Enpä ole tavannut ainuttakaan siveää naista, kaikki joilta oon halunnut, on olleet haarat levällään alta aikayksikön.
[/quote]
Sitten et ole tavannut minua. Aseksuaali olen, milloin tavattais?
No mä olen ainakin antanut pakkeja kaikille poikaystävilleni alkuun monta viikkoa tai kuukautta. Mutta olen kiertänyt aloittajan kaltaiset miehet kaukaa, vai kauanko ap ajattelit jaksaa odottaa, että mä olisin valmis sänkyyn? Miten mulla on sellainen kutina, että et esim. puolta vuotta (mikä mulle helposti minimi)? No?
Miksi sitten valitat?