Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa maanantai ja työpäivä

Vierailija
13.04.2014 |

Siinähän se onkin, verenpaine koholla ja stressaa. Kohtalotovereita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut koko vkl 9-19 töissä. Huomenna vapaa.

Vierailija
2/10 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Meinasin itsekin juuri tehdä aloituksen samasta aiheesta. Kaiken kukkuraksi mulla on menkat, joten ahdistus moninkertaistuu ja paniikki pukkaa.

Tekis mieli huutaa "en mene, en mene".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Ahdistaa nää sunnuntai-illat. Kyllä se työviikko siinä sitten menee ihan ok, mutta silti on sellainen epämääräinen pahaolo aina viikon alkua..

Vierailija
4/10 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa maanantai kun se kuluu taas työttömänä. Ei oo työpaikkaa minne mennä, vaikka haluisin. Että jos et jaksa mennä, niin voidaan vaihtaa kyllä.

Vierailija
5/10 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne tämä "sunnuntaiahdistus". Töissä hirveän hektistä, seuraavat kotiin, tulevat uniin, pomo ihan karsee. Ihanaa, että on töitä, mutta surullista, että sitten kun niitä on, vetää firmat mehut ihan jokaisesta ja kun joku uupuu, palkkaavat surutta seuraavan. Vierestä seuranneena meillä näin...

Vierailija
6/10 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:29"]Tuttu tunne tämä "sunnuntaiahdistus". Töissä hirveän hektistä, seuraavat kotiin, tulevat uniin, pomo ihan karsee. Ihanaa, että on töitä, mutta surullista, että sitten kun niitä on, vetää firmat mehut ihan jokaisesta ja kun joku uupuu, palkkaavat surutta seuraavan. Vierestä seuranneena meillä näin...

[/quote]

Ollaankohan samassa työpaikassa? Samanlaista meillä ja siihen vielä lisäksi se että pomo kiusaa. Koita siinä sit olla reipas ja iloinen sekä tuottava.

Luopuisin paikastani mielelläni jos se vasn ois taloudellisesti mahdollista.

T. Nro 3

Vierailija
7/10 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista , töissä on ihanaa. Pientä jännitystä on kun huomenna on pari ihan uutta ihmistä käymässä. Mutta pidän työstäni ja odotan työpäiviä.

Vierailija
8/10 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:29"]Tuttu tunne tämä "sunnuntaiahdistus". Töissä hirveän hektistä, seuraavat kotiin, tulevat uniin, pomo ihan karsee. Ihanaa, että on töitä, mutta surullista, että sitten kun niitä on, vetää firmat mehut ihan jokaisesta ja kun joku uupuu, palkkaavat surutta seuraavan. Vierestä seuranneena meillä näin...

[/quote]

Ollaankohan samassa työpaikassa? Samanlaista meillä ja siihen vielä lisäksi se että pomo kiusaa. Koita siinä sit olla reipas ja iloinen sekä tuottava.

Luopuisin paikastani mielelläni jos se vasn ois taloudellisesti mahdollista.

T. Nro 3

[/quote]

Niin kai me kaikki, joilla on tällainen tilanne. Olen aiemmin parikin kertaa lähtenyt lätkimään kun on tarpeeksi ahdistanut, nyt ei enää ole mahdollisuuksia siihen, varsinkaan tässä työllisyystilanteessa.

Ei tässä muuta voi kuin ottaa vain päivän kerrallaan ja iloita niistä harvoista hyvistä asioista töissä. Itselläni on onneksi 3 ihanaa työkaveria, joiden kanssa huumori pelaa ja jaetaan ilot ja surut vaikka pomo onkin paska ja ne lusmut työkaverit on paras jättää kuvailematta.

Vähän se lohduttaa että uskon siihen, että kyllä maailma kaiken tasaa ja karman laki toimii.

Vierailija
9/10 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:45"]

Ei ahdista , töissä on ihanaa. Pientä jännitystä on kun huomenna on pari ihan uutta ihmistä käymässä. Mutta pidän työstäni ja odotan työpäiviä.

[/quote]

Sama! Ihana työ, ihanat ihmiset. Olen onnekas.

Vierailija
10/10 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa myös, koska oon kipee, ja mietin, voinko olla huomenna pois töistä, ts. uskooko kukaan, jos jää viikonlopun jälkeen kotiin? Syykin olisi niin "turha" kuin flunssa ja vähän lämpöä. Nenä tukossa ja niistämisestä kipeä (ja punainen!), pää täynnä räkää, ja väsymys ihan armoton, mutten ole oikein koskaan ollut näin pienestä poissa. Nyt vaan tuntuu, ettei haluaisi näin räkäsenä/nenä punasena nähdä ihmisiä.:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän