Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chanelin Boy-laukku, mitä mieltä? Paljonko maksaa?

Vierailija
13.04.2014 |

Mitä mieltä olette Chanelin uusimmasta Boy-laukkumallistosta? Minusta ne ovat modernimman näköisiä kuin ne "rouvamaiset" classic flapit jotka eivät ainakaan sovi minun tyyliini vielä moneen kymmeneen vuoteen, mutta en ole ihan varma tuollaisesta Boyn paksusta kettingistä.

Onko teillä mitään tietoa siitä että paljonko sellaiset maksavat, pienet tai isot?

Suskilla on sellainen pieni, kuvassa

http://is13.snstatic.fi/img/978/1288640428574.jpg

Tuleeko tästä joku blogi-ilmiö (vielä ei taida olla blogeissa?), vai kannattaisiko oikeasti harkita?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä sileät ovat paremman näköisiä ja monikäyttöisemmän oloisia eri asuihin sopivia kuin nuo tikatut, jotka minun mielestäni sopivat vain tietynlaiseen klassiseen vaatetyyliin

http://cdn3.purseblog.com/images/2011/05/Chanel-Boy-Bag-Collection.jpg

Vierailija
2/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 17:57"]

Tuleeko tästä joku blogi-ilmiö (vielä ei taida olla blogeissa?), vai kannattaisiko oikeasti harkita?

[/quote]

Jotkut bloggaajat näyttäneet ostaneen niitä Dubaista äskettäin. Tuleekohan ne yhtään halvemmiksi sieltä ostettuna jos joutuu maksamaan EU-alueen ulkopuolen tuonti alv:t ja tullimaksut koska sellainen ylittää varmasti tuliaisrajan joka 430 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 17:57"]Mitä mieltä olette Chanelin uusimmasta Boy-laukkumallistosta? Minusta ne ovat modernimman näköisiä kuin ne "rouvamaiset" classic flapit jotka eivät ainakaan sovi minun tyyliini vielä moneen kymmeneen vuoteen, mutta en ole ihan varma tuollaisesta Boyn paksusta kettingistä.

Onko teillä mitään tietoa siitä että paljonko sellaiset maksavat, pienet tai isot?

Suskilla on sellainen pieni, kuvassa

http://is13.snstatic.fi/img/978/1288640428574.jpg

[/quote]

Tulee blogi-ilmiö, valitettavasti - joka toisella fashionistallahan oli Boy olalla päättyneillä muotiviikoilla - koska itse olen haaveillut Boy Medium Flap Bagistä jo siitä asti, kun näin ensimmäiset Boyt jossain muotilehdessä syksyllä 2011 Nimenomaan siis haaveillut, koska ihan heti ei ole heittää 2 500 euroa yhteen laukkuun. Niin paljon kuin muotia rakastankin, nämä nyt kuitenkaan eivät ole prioriteettilistallani aivan ykkös- kakkos- tai kolmoshankintoja ole. Joten hitaasti olen kaiken muun ohella laukkuun säästänyt. Nyt onkin tullut mieleen, että korotan panoksia, tuplaan summan, ja ostan käytetyn Hermés'en hiukan vastaavan laukun.

Vierailija
4/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, hinnat tosiaan ovat alkaen 2000 euroa/ 2 6000 US Dollaria Boy Small Flap Bagistä, jonka siis yksi bloggaaja jo osti. Useilta sivuilta kyllä nämä tiedot löytyvät googlen kautta. Ihan käypä vaihtoehto on myös kytätä myyntiin tulevia malleja joltain vintage-sivulta. Laukut eivät välttämättä hirveän paljon halvempia niillä ole (esim. Vestiairessa näyttäisi alennusta tällä hetkellä myytävissä laukuissa ohv-hinnasta olevan noin prosenttia), mutta hyväkuntoisia, koska todellakin ensimmäiset Boyt tulivat markkinoille vasta kolme vuotta sitten. 

Vierailija
5/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Suomessa näistä innostuttiin vasta 2014 keväällä :) Kiva laukku joo, nuorempi ja edgympi kuin Classic flap.

Vierailija
6/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt nähtävästi Mikkokin on ostanut miesten version kyseisestä laukusta. Onko tuo isoin? Paljonkohan kustantaisi?

Vierailija
7/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suuri turn-off kuin "blogi-ilmiö" onkin, niin mielestäni olisi kyllä vieläkin suurempi turn-off ostaa laukku, jonka olen nähnyt Susanna Penttilän olalla.

Vierailija
8/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:22"]

Niin suuri turn-off kuin "blogi-ilmiö" onkin, niin mielestäni olisi kyllä vieläkin suurempi turn-off ostaa laukku, jonka olen nähnyt Susanna Penttilän olalla.

[/quote]

aika hyvä pointti :)

Vierailija
9/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ao. hinnat tuolla Keski-Euroopan Chanel-liikkeissä joissa eurovaluutta käytössä, tieto peräisin hollantilaiselta ystävättäreltä:

Small:  2 500€

Medium: 2 850€

Largr: 3 200€

Suomen hinnoista en tiedä, niissä on yleensä kai ollut jotain lisiä....?

Vierailija
10/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaan tuota eli ^ Large: 3 200€

Vierailija
11/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan nuo maksaa Dubaissa, vai onko suomibloggaajat ostaneet jo ne Arabiemiraattien Chaneliliikkeet siellä tyhjiksi? Kukaan huomannut että ovatko kertoneet ostoksistaan ja hinnoista viime aikoina missään blogissa?

Vierailija
12/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:33"]

Nämä ao. hinnat tuolla Keski-Euroopan Chanel-liikkeissä joissa eurovaluutta käytössä, tieto peräisin hollantilaiselta ystävättäreltä:

Small:  2 500€

Medium: 2 850€

Largr: 3 200€

Suomen hinnoista en tiedä, niissä on yleensä kai ollut jotain lisiä....?

[/quote]

aika suolaisia hintoja

Vierailija
13/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onko esim. Birkin sinulle samanlainen turn-off, koska sitä käyttävät mm. Ecclestonen aina, ah, niin tyylikkäät sisarukset? ;-) Se  Penttiskän laukku on muuten rumimmasta päästä näitä Boyta. Näitähän on myös tikkauksettomina, itse olisin kiinnostunut sellaisesta. 

Vierailija
14/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:01"]

[/quote]

Onko esim. Birkin sinulle samanlainen turn-off, koska sitä käyttävät mm. Ecclestonen aina, ah, niin tyylikkäät sisarukset? ;-) Se  Penttiskän laukku on muuten rumimmasta päästä näitä Boyta. Näitähän on myös tikkauksettomina, itse olisin kiinnostunut sellaisesta. 

[/quote]

Kyllä, Birkin ON turn-off. Ylihinnoiteltu veska joka näkyy jokaisen vähänkin rahakkaan roskajulkkiksen olalla. En voi mitään, maku menee. Mutta enpä ole erityisemmin laukkuihminen muutenkaan.

Birkinin puolesta voi sentään sen sanoa, että se on klassikko. Jos Penttilä on jokin "muodin edelläkävijä" Suomessa, niin voin suoraan sanoa, että kiitos ei - tuota muotia en ainakaan seuraa.

Vierailija
15/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermesiltä Kelly parempi valinta kuin Birkin koska Kelly-laukun mainetta puolialastomat roskalehtijulkkikset eivät ole vielä pilanneet.

Vierailija
16/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan enemmän nuo laukut maksavat täällä Suomessa? Anyone??

Vierailija
17/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel-laukkujen hinnat nousivat 100-300 euroa per laukkumalli viime vuoden lokakuussa. Tänä vuonna nousevat lisää, elleivät ole juuri tämän kuun alussa koska tuosta edellisestä yleisestä hinnannoususta mennyt jo puoli vuotta.

Vierailija
18/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Hermes Kellyäkin näkyy nykyään paljon Ecclestonin ja Nicky Hiltonin käsivarrella..

Vierailija
19/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 22:51"]

Kyllä Hermes Kellyäkin näkyy nykyään paljon Ecclestonin ja Nicky Hiltonin käsivarrella..

[/quote]

Nickyhän on tyylikäs, päinvastoin kun siskonsa, joten se ei haittaa :D

Vierailija
20/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaissa Chaneleiden hinnat ovat n.10% kalliimpia kuin esim. Pariisissa. Dubaissa melkein kaikki Eurooppalaiset ja Amerikkalaiset merkit ovat kalliimpia, kuin muualla. Eli jos sieltä ostaa Boy:n, niin ei ainakaan säästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan