Olen iloinen ja muita kannustava nainen, silti naiset vihaavat minua. Miksi?
Kommentit (13)
He kokevat sinut ärsyttävänä jos olet liian kiltti tai uhkana esim miesasioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että näin olisi. Minä ainakin tykkäisin sinun kaltaisestasi.
Näin on
Oletko teennäisen iloinen tai teennäisen kannustava?
Joo musta tuntuu, että suurimmalla osalla naisista täytyy olla joku pönkittäjä jota saa lytätä ja josta saa jauhaa paskaa. Olen todella pettynyt, kun oman mokan takia menetin positiivisen kaverin, jonka kanssa ei toisista jauhettu paskaa, tosin tämä ihminen oli ehkä todellisuudessa negatiivinen, mutta seurassa kyllä positiivari. Eli olisin voinut pitää sellaisena kaverina, jonka elämästä ei tarvitse enempää tietää (sain tietää liikaa). Nyt olen huomannut, että suuri osa läheisimmistä kavereista on tosiaan noita silmät kiiluen paskaa jauhavia, jotka silti ovat muka huolissaan jostain, mutta kertoilevat miten huonosti silläkin menee jne.
Raskasta.
Miten liittyy asiaan: no jos menee liian hyvin, on nätti, kehtaa olla vielä mukavakin JA KILTTI. Hyi hitto mitä närää se aiheuttaa noissa paskanjauhajissa. Työpaikalla pahinta olla ainut tuollainen ja joutua noiden kotkien kynsiin. Pitäisi karaistua, mutta saan itse päänsäryn siitä negailusta, jota suurin osa rakastaa. Joskus se on kivaa, mutta ei koko ajan ja sitä rakastaen. Muuta asiaa ei ole, kuin pohtia miten sekin teki niin ja sano näin ja Pirkkohan oli sitä tätä ja Jaana tuota.
Oletko sellainen nainen, joka selittää kaikille miten ei ole tyypillinen nainen ja miten naiset ovat toisilleen susia ja miesten parissa on niin paljon rennompaa?
Jos olet feikki ja mielistelevä, niin sellaisista ihmisistä ei yleensäkään pidetä.
Vastasit kysymykseesi itse jo otsikossa
Vierailija kirjoitti:
Oletko j ännänainen?
Eivät naiset vihaa j ännänaisia, vaan asia on juuri päinvastoin. Ne pahimmat kiusaajat, juoruilijat ja miehenvaihtelijat ja -pompottelijat ovat niitä suosituimpia keskushenkilöitä yleensä toisten naisten parissa. Kiltit ja hiljaiset naiset jäävät täysin syrjään tai muiden naisten kiusattaviksi. Viidakon lait pätevät naisten parissa.
Ei me oikeasti tiedetä sinusta muuta, kuin pari sanaa joilla itse luonnehdit itseäsi. Turha yrittää arvailla totuutta.
Olen työskennellyt jo 20 vuotta naisvaltaisilla työpaikoilla. Olen aina tullut yleisesti ottaen hyvin juttuun työkavereideni kanssa eikä minulla ole pahaa sanottavaa kummastakaan sukupuolesta kokonaisuutena. Joskus tietysti joidenkin yksilöiden kanssa ei henkilökemiat kohtaa niin hyvin, mutta en kuvittele hetkeäkään, että minulla olisi mitään oikeutta tai perustetta yleistää kokemuksiani heistä koko sukupuoleen.
Vähän epäilenkin, että ap:n väitteet hänen omasta luonteestaan ja naisista yleisesti eivät molemmat voi pitää paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko teennäisen iloinen tai teennäisen kannustava?
Kuka sen määrittelee mikä on teennäistä?
Esimerkiksi masentuneen ihmisen voi olla vaikea käsittää, että toiset ovat aidosti iloisia ja innoissaan asioista ja toisten iloisuus voi näyttäytyä teennäisenä. Tai jos itse muodostat ihmisistä herkästi negatiivisia käsityksiä ja ajattelet ilkeästi muista niin voi olla uskoa, että on olemassa ihmisiä jotka eivät vihaa ketään ja toivovat kaikille vilpittömästi hyvää. Jokainen tulkitsee muiden käytöstä eri tavalla, perustuen siihen millainen itse on, etkä voi sanoa että joku olisi teennäinen vain siksi että on erilainen kanssasi.
Vaikea kuvitella, että näin olisi. Minä ainakin tykkäisin sinun kaltaisestasi.