Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI varaa ostaa asuntoa, käydä ulkomailla tai käydä treffeillä koska kaikki rahani menevät hammashuoltoon : (

Vierailija
02.12.2020 |

Tämä on niin epäreilua miten joitakin on siunattu huonoilla hampailla, ja toiset voivat pestä pari kertaa viikossa eikä reikiä koskaan!

Olen joutunut kuoppaamaan kaikki "normaalin elämän asiat" koska joudun hoidattamaan hampaitani niin paljon... :((

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä viinaankaan riitä tarpeeksi, yhyyyy!

Vierailija
2/19 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tilata K2 vitamiini, esim. mk7 muotoa, oikeasti. Esim. saksan amazonissa on halpa sellainen.

Itselläni myös d-vitamiini ja magnesium tuo selkeän muutoksen hampaiden kuntoon, mutta tuo K2 on elintärkeä hampaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei reikiä helposti tule mutta narskutan ja puren hampaita yhteen ja hampaat halkeaa 😒

Vierailija
4/19 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että diagnosoimattomat keliaakikot kärsivät hammasongelmista. Vahvistuvat ilmeisesti kun siirrytään gluteenittomaan ruokavalioon.

Vierailija
5/19 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että diagnosoimattomat keliaakikot kärsivät hammasongelmista. Vahvistuvat ilmeisesti kun siirrytään gluteenittomaan ruokavalioon.

Niillä ei imeydy ravintoaineet, ja on yleensä todella paha b12-puutos, b12 liittyy hammasongelmiin, siitä on monia tutkimuksia, mutta kukaan ei tiedä mekanismia siinä.

Vierailija
6/19 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Minä pesen kahdesti päivässä ja lankaan joka ilta mutta silti tulee reikiä. Eikä mene kaikki rahat hammaslääkäriin vaan käyn kerran vuodessa. 

Vierailija
7/19 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile tilata K2 vitamiini, esim. mk7 muotoa, oikeasti. Esim. saksan amazonissa on halpa sellainen.

Itselläni myös d-vitamiini ja magnesium tuo selkeän muutoksen hampaiden kuntoon, mutta tuo K2 on elintärkeä hampaille.

Voin suositella tämän lisäksi apagardia (premio), se on sellainen nanokalsium hammastahna, toimii oikeasti.

Saa ainakin dokodemosta.

Vierailija
8/19 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt koron-aikana käydä missään. Tämä on uusi normaali. Hoida ne "legot" kuntoon ja toivotaan, että jossain vaiheessa meillä on taas mahdollisuus tavata ystäviä, matkustella ja lähteä viihteelle. Sitä odotellessa...  keskity olennaiseen!

Vierailija
9/19 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Minä pesen kahdesti päivässä ja lankaan joka ilta mutta silti tulee reikiä. Eikä mene kaikki rahat hammaslääkäriin vaan käyn kerran vuodessa. 

Niin minäkin. Kunnalliseen hammashoitoon menee vuosittain 500-2300e. Kroonisesti tulehtunut hammasluu.

Vierailija
10/19 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset ota tekohampaita?

Ne maksaa vaan jotain tonnin, eikä sitten tarvitse enää huolehtia...Helppo pestä kun voi irrottaa!

Vierailija
11/19 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ymmärrä mikset ota tekareita`?

Vierailija
12/19 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

känkkäränkkä kirjoitti:

Ei nyt koron-aikana käydä missään. Tämä on uusi normaali. Hoida ne "legot" kuntoon ja toivotaan, että jossain vaiheessa meillä on taas mahdollisuus tavata ystäviä, matkustella ja lähteä viihteelle. Sitä odotellessa...  keskity olennaiseen!

Höpöhöpö. Normaalisti käyty hammashoidossa koko vuosi. Noin kolmesti kuukaudessa käyn joko lapsen tai itseni takia. Lapsella säädetään rautoja.

Vierailija
13/19 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIvätkö tekarit kelpaa? Maksavat kerran sen tonnin, ja sitten oavt helppohoitoiset

Vierailija
14/19 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sulla sit menee?

Vierailija
15/19 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/19 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko aika hommata tekarit?

Vierailija
17/19 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri t eivät kovin innokkaasti poista turhaan hampaita, että se niistä tekareista.

Vierailija
18/19 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi tekarit?

Vierailija
19/19 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekarihullu iski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän