Pitikö teillä morsiamen isä häissä puheen?
Mietin tässä vain, että meidän häissä vain sulhasen isä piti puheen, ja bestman. Minulle ei puhunut kukaan 😅
Kommentit (7)
Meillä morsiamen äiti piti puheen ja isä nosti maljan.
Minun isäni piti todella hyvän puheen. Yllätyin itsekin.
Miksi tästä ketjusta puuttuu "isi rakastaa mua"?
Meillä mies (morsiamen isä piti puheen) jonka oli kirjoittanut valmiiksi ja opetellut ulkoa, harjoitteli sitä vielä automatkallakin. Se harjoittelu kuulosti kamalan kankealta, niin oli suuri helpotus kun häissä puhe sujui paljon luontevammin. Pitkä se ei ollut, mutta ajoi asiansa.
Sulhasen isä puhui pidemmin ja todella kauniisti tyttärestämme, joka oli tukenut sulhastaan hienosti todella vaikeassa paikassa. Monet nieleskelivät kyyneleitään ja niin minäkin. Olin ylpeä tyttärestäni, joka pysyi rakkaansa rinnalla vaikeuksien keskellä, ja liikuttunut kun ymmärsin miten paljon tämä merkitsi sulhasen vanhemmille. Olen niin onnellinen että tytär sai niin hienot appivanhemmat, jotka ovat avosydämin ottaneet hänet vastaan <3
Meidän häissämme ei ollut puheita.
Tyttären häissä mies piti pienen puheen, sulhasen äidinkielellä jota ei itse puhu muutamaa sanaa enempää. Olimme ylpeitä hänestä 😊
Minä olrn pitänyt puheen sekä poikani että tyttäreni häissä. Sen verran tuppisuu ex ettei pystyisi siihen ja tyttären häissä ei ollut paikalla