Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekonahkainen paita

Vierailija
02.12.2020 |

Ihan pakko kysyä, jos jollakin sattuisi olemaan omakohtaista kokemusta. Minkälaisia nuo tekonahkaiset paitapuserot on oikein pitää päällä? Hiostaako ne, vai onko kangas tuulettuvaa materiaalia tekonahkasta huolimatta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Ginasta ostettu "tekonahkainen" paita = PU ja se ei ainakaan kovasti hiosta.

Vierailija
2/21 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla! Tekonahka tuo asuun kivaa särmää ja hehkua. Taidan siis laittaa tilaukseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa toimiston naisten tekonahkaiset paidat kyllä kovasti huostaa!

M

Vierailija
4/21 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti miten liikut ja minkälainen aineenvaihdunta sinulla on. Minulla oli tekonahkapaita risteilyllä päällä ja varsinkin yökerhossa tanssiessa sen kanssa tuli TODELLA hiki.

Vierailija
5/21 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on sellainen eikä yhtään hiosta, vaan tuntuu ihanalta päällä. Toimistotyötä teen ja ainakin miehiltä saan paljon kehuja. Rohkeasti vain kaupoille!

Miisa

Vierailija
6/21 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaimolle juurikin tuollaisen ap:n mainitseman paidan ja hän on tykännyt siitä kovasti. On kuulemma kätevä, kun voi pyyhkiä suurimmat pölyt ja roiskeet rätillä puhtaaksi :D

Vierailija
7/21 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Mä niin arvostan miehiä, jotka ostavat vaimoilleen lahjoja. Voi kun joskus löytäisin sellaisen miehen.

Vierailija
8/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiilinahka ei todellakaan hiosta, katsopas netistä niin löydät lisätietoa aiheesta.

Vierailija
9/21 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekonahka tuntuu niin ihanalta materiaalilta ja on paljon ekologisempaa kuin aito nahka.

Vierailija
10/21 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mutta tuli tuosta sun aloituksesta vaan mieleen. Mulla oli joskus nuorempana tekonahkaiset housut yökerhossa ja voi mahdoton kuinka kuumat ja hikiset ne olivat sen illan jälkeen. Toivottavasti nykyinen tekonahka on edes vähän hengittävämpää, muuten olet kyllä ihan kirjaimellisesti lirissä sun tekonahkasi kanssa.

Vierailija
11/21 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle 10 pistettä ja papukaijamerkki siitä että käytti oikeaa termiä. Se on todellakin tekonahka, ei keinonahka.

Tämän virheen tekee usein ammattitoimittajatkin. Tekokuituiset kankaat eivät ole keinokuitua vaan tekokuitua.

Vierailija
12/21 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monenlaista materiaalia tosiaan myydään "tekonahkana". Käsite on laaja ja en ainakaan edes itse tiedä miten tekonahka määritellään. Kiitoksia edelliselle kommentoijalle, joka selvitti tekokuidun ja keinokuidun eroa.

Aito nahka on todella kallista ja on vaatteissa varsin kankeaa materiaalia. Tekonahkan kehitys vuosien varrella on mahdollistanut mitä upeimpien vaatteiden valmistuksen tekonahka-materiaalista.

Vierailija
13/21 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monenlaista materiaalia tosiaan myydään "tekonahkana". Käsite on laaja ja en ainakaan edes itse tiedä miten tekonahka määritellään. Kiitoksia edelliselle kommentoijalle, joka selvitti tekokuidun ja keinokuidun eroa.

Aito nahka on todella kallista ja on vaatteissa varsin kankeaa materiaalia. Tekonahkan kehitys vuosien varrella on mahdollistanut mitä upeimpien vaatteiden valmistuksen tekonahka-materiaalista.

Olet vissiin ostanut halvimmista halvinta sikamokkaa ainoastaan? Aito nahka voi olla todella ohutta, joustavaa ja miellyttävää. Valitset vaan minkä laatuista haluat.

Vierailija
14/21 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua teidän kanssa!

Maailman parhaimmat vaatemateriaalit ovat aitoja. Villa, silkki ja aito nahka.

Vierailija
15/21 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka olette hankkineet otsikon kaltaisia paitoja ja mielestänne ne ovat olleet mukavia yllä, voisitteko laittaa linkkejä ostopaikkaan.

Kiinnostaa hankkia tuollainen vaimolle :-)

Etukäteen kiitos.

Vierailija
16/21 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Tekonahka on kirjaimellisesti muovia. Puepa muovikelmua ylle, mahtaako hiostaa? Ja niin hiostaa tekonahkakin.

Vierailija
17/21 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tekonahka on aina halvan näköistä. Sori. Hiosti tai ei.

Vierailija
18/21 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekonahkaisesta paidasta ei ole kokemusta, mutta housuja, hameita yms on vaatekaapissa useita.

Vierailija
19/21 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka olette hankkineet otsikon kaltaisia paitoja ja mielestänne ne ovat olleet mukavia yllä, voisitteko laittaa linkkejä ostopaikkaan.

Kiinnostaa hankkia tuollainen vaimolle :-)

Etukäteen kiitos.

Zalando, Asos, Bubbleroom, Amazon. Tuossa nyt muutama esimerkki :)

Vierailija
20/21 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille löytyy myös tekonahkaisia paitoja ja housuja. Lisäksi ainakin yksi kotimainen toimija tekee vaatteita tekstiilinahasta, joka on käsittääkseni tekonahkaa.