Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baari-/ulkoiluseuraa nuorelle aikuiselle naiselle pk-seudulta? :)

Vierailija
12.04.2014 |

Muutin pk-seudulle pari vuotta sitten, enkä ole vielä saanut kovin syviä ystävyyssuhteita täällä muodostettua. Töiden lomassa toki tutustuu ihmisiin, mutta kun elämäntilanteet tai kemiat eivät kohtaa tarpeeksi, niin nekin tuttavuudet jääneet ihan sinne työkaveri-tasolle.

Olisi kiva tutustua johonkin, jonka kanssa käydä silloin tällöin vaikka baarissa, leffassa, kahvilla, syömässä, ulkoilemassa ym. ihmisten ilmoilla. Minulle ei oikeastaan ole väliä, olisiko kyseinen henkilö nainen vai mies sukupuoleltaan, eikä iälläkään ole väliä. Ihan kaverisuhteesta kuitenkin on vain kyse ja kokemukseni mukaan kemiat voivat kohdata yllättävän hyvin, vaikka ikäeroa olisi lähemmäs 30 vuotta. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä, että suunnilleen minkä ikäinen ja "minkälainen" ihminen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotias parisuhteessa elävä nainen olen. Arkipäivät töissä, illat ja viikonloput menee tällä hetkellä enimmäkseen avomiehen kanssa aikaa viettäen. Leffat, musiikki ja ulkoilu ovat tällä hetkellä suurin osa vapaa-aikaani. Luonteeltani olen usein aluksi hieman ujo, mutta avoimen ja puheliaan ihmisen kohdatessani alkaa minullakin yleensä juttua riittää. :)

Vierailija
4/9 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon tavannut erittäin mukavia ihmisiä Alfa-kurssilla, ehkä vähän samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, kun etsin uusia tuttavuuksia: https://www.facebook.com/alphafinland

Vierailija
5/9 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö tanssia baareissa? Mulla on nimittäin se ongelma että ei ole baarikavereita, varsinkaan tanssivia sellaisia. T: kihloissa oleva nuori nainen pk-seudulta :)

Vierailija
6/9 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä mutta olen sellainen etten pysty menemään takuuseen että se olisi vain platonista, joten taitaa jäädä väliin :)

Vierailija
7/9 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 23:02"]

Tykkäätkö tanssia baareissa? Mulla on nimittäin se ongelma että ei ole baarikavereita, varsinkaan tanssivia sellaisia. T: kihloissa oleva nuori nainen pk-seudulta :)

[/quote]

Tykkään tanssia baareissa! :) Sitäpä sinne yleensä tulee lähdettyä tekemäänkin, kun sinne lähtee. Vieläkö olet linjoilla? :)

Ap

Vierailija
8/9 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin muutin tänne muutama vuosi sitten, kaikki kaverit ovat jo pidemmän aikaa asuneet täällä, joten heillä on omat aiemmat kaveripiirinsä myös, ja itse kun en niihin kuulu, niin näihin illanviettoihin en saa kutsua.

Itsellä on myös lapsi, mutta vietän osan ajasta yksin täällä, kun lapsi on miehen kanssa meidän toisessa kodissa (erikoinen järjestely, ei siitä enempää).

T:24-v opiskelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan