Katseleeko kukaan enää tuota Noora Karmaa?
Alussa ohjelmaa haukuttiin ja sille naureskeltiin... nyt siitä ei enää edes puhuta. Traagista.
On tuolla toisessa huoneessa päällä enkä jaksa nousta vaihtamaan kanavaa. Veikkaan kyllä, että ohjelma lakkautetaan pian. Kiinnostaako se ylipäätään enää ketään?
Kommentit (10)
Noora luki juuri mun ajatukset siinä korttitehtävässä. Sattumaa tai ei mutta kortti oli täysin sama.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 20:17"]
Noora luki juuri mun ajatukset siinä korttitehtävässä. Sattumaa tai ei mutta kortti oli täysin sama.
[/quote]
Sama juttu, ja muutenkin monet jutut aikasemmissa ohjelmissa oll ihmeellisiä. I love her.
Minusta se oli niin huonosti tehty, että en viitsi katsoa. Aliarvioi katsojia, ne tehdyt temput on niin ala-arvoisia. On haluttu tehdä muka niin hienoa showta, mutta kun sitä rahaa ei ole niin tehdyt temput on halpistemppuja. Niistä näkee niin selvästi, että ovat temppuja. Kaikki taikuus puuttuu. Ikävä kyllä Karma ei osaa taikoa.
En katso enää. Tylsää kun lauantai iltana tulee tuollaista roskaa.
"Me haluamme muistuttaa, että kenenkään ei pidä yrittää mitään vastaavaa kotioloissa".
Noin sanottiin tuossa ohjelmassa tuon kylmähuonetempun jälkeen. Aivan asiallinen muistutus, mutta melkoinen mestari siinä saa olla, että onnistuu saamaan tuollaiset -110 asteen olosuhteet omaan kotiinsa.
En ole koskaan katsonut. Mutta miksi sinä kirjoitat siitä tänne...aivan kuin hoputtaaksesi ihmisiä katsomaan sitä.
Lauantain tv-tarjonta on mielestäni tällä hetkellä surkea (Avaraa luontoa ja ylen dekkareita lukuunottamatta :D). Noora Karmaa ja Sami Minkkistä. Taikatemput, mentalismi ja hypnotismi on niin 90-lukua, että ei jaksa enää minua kiinnostaa. :)
(Joku kaiketi sanoo kohta, että tulihan Avaraa luontoa sekä saksalaisia ja brittiläisiä dekkareitakin 90-luvulla, mutta se nyt vaan on eri asia ;) Laatua, laatua ja klassikoita!)
Tykkään paljon. Hyvä ohjelma, ja Karma itse on viehättävä ja maaginen muija. Että juu, katson kyllä.