Lyhyt, laiha, kiltti ja ujo nainen
Kommentit (15)
Miten ujo nainen saa miehiä nyt metoo aikana kun miehet eivät enää tee alotteita?
Vierailija kirjoitti:
Miten ujo nainen saa miehiä nyt metoo aikana kun miehet eivät enää tee alotteita?
Anna kilttikselle mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun aloite on kouriminen tai muu ahdistelu, se ei tarkoita etteikö muut miehet osaisi käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Käy kuten ujoille miehille eli marginalisoituvat entisestään.
Ei mitään vikaa, verkot vaan vesille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujot haluaa ilolintuja 😭
Liian tylsä.. pitää olla persoonaa ja särmää.
Jos olet noiden lisäksi tatuoimaton ja lävistämätön, niin vaikutat ihan täydelliseltä!
Kuulostaa hyvältä, ku itekki oon lyhyt, laiha, kiltti ja ujo. :) Ujous on melkein kriteeri naiselle, melkein, ku ite kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujot haluaa ilolintuja 😭
Mä olen jonkun verran ujompi mies ja mä nostin kytkintä kun selvisi että tapailemani nainen oli jännis. Ongelma on se että ujot vetäytyvinä yksilöinä eivät kohtaa toisiaan ja löydä hengenheimolaisiaan. Tarvittaisiin hyväntahtoisten ihmisten toiminta-alueita jonne uskallettaisiin tulla ja saisi olla oma itsensä.
Kuulostaa hyvältä! :)