Käyttekö 4 vuotiaan kanssa
Kauppakeskuksissa ym lastenhoitohuoneessa? Vai meneekö itsenäisesti miesten/naisten vessaan?
Meidän poika vajaa 4v osaa käydä yksin miesten vessassa. Kaveri kuulema ei päästäisi noin pientä vielä yksin vessaan yleisissä vessoissa. Tosin kaverin poika käyttää vielä pottaa 4 vuotiaana.
Kommentit (12)
5v poika käy yhdessä aikuisen kanssa vessassa, en päästä vielä yksin miesten puolelle. Mistä sen tietää, mitä häiriintynyttä porukkaa siellä sattuu olemaan.
Ei suostunut enää tulemaan naisten vessaan, joten annoin periksi.
4-vuotiaana lastenhoitohuoneeseen jos oli pikkupytty :)
Tarvittaessa kävi isojen puolellakin, mutta en antanut laittaa ovea lukkoon vaan odotellut itse siinä kopin ovella.
Nyt jo 6v eikä enää mene isänsä kanssa kulkiessa miesten puolelle vaan yksin naisten puolelle. Enkä minäkään enää epäile ettei saisi oven lukkoa auki.
Välillä koululainen tulee naistenvessaan, jos miesten vessassa on narkkeja.
5-vuotiaan pojan kanssa käyn vielä naisten vessassa jos kahdestaan ollaan liikkeellä. En halua että menisi ihan yksin miesten vessaan. Serkkupojan kanssa saavat käydä kahdestaan, koska serkku on muutaman vuoden vanhempi.
Käy aina jomman kumman vanhemman kanssa vessassa, en päästä yksin. Ei minulla muutenkaan ole kauhea kiire itsenäistää lasta sellaisissa asioissa, jotka ei ikään kuulu. Se on tämä nykyajan trendi, että "kuulkaa, mun 2v leikkii pihalla aina yksin ja pyöräileekin naapuriin! Se on niiiin itsenäinen!".
Me ei jäädä asumaan sinne kauppakeskuksiin. Käydään kotona vessassa ennen lähtöä.
Yleensä vanhemmat saattaa kopin ovelle, mutta osaa käydä ihan yksinkin vessassa. Jos ollaan kahvilassa/ravintolassa ja vessa vieressä, käy itse.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 11:53"]Käy aina jomman kumman vanhemman kanssa vessassa, en päästä yksin. Ei minulla muutenkaan ole kauhea kiire itsenäistää lasta sellaisissa asioissa, jotka ei ikään kuulu. Se on tämä nykyajan trendi, että "kuulkaa, mun 2v leikkii pihalla aina yksin ja pyöräileekin naapuriin! Se on niiiin itsenäinen!".
[/quote]mikä nykyajan trendi? ennen oli juurikin noin, että kakarat pistettiin kartanolle päiväksi heti kun pysyivät edes vähän isompien perässä.
Minun justiinsa 4-v käy yksin vessassa (miesten). Pyyhkiä ei osaa, joten jos on iso asia niin sitten käy naisten/inva wc:ssä. Mutta mielummin käy miesten puolella.
Tarvii apua ja pottaa.