Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tupakkimerkeillä on valkoista tupakkaa?

Vierailija
12.04.2014 |

Otsikossa kysymykseni oikeastaan jo olikin, mutta siis onko jollain muulla kun marlborolla valkosta tupakkaa. Kaupasta kysyin ja sain vastauksen, että jokaisen pitää itse tietää mitä tupakkaa polttaa, ettei hän saa kertoa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla väärässä, mutta olisiko bellmontillakin?

Vierailija
2/7 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis valkoinen aski vai miten valkoista? Onko se joku väri vähän kuin punanen mallu ja vihreä l&m?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valkoinen" on entinen light-savuke. Koska ns. kevytsavukkeiden haita todettiin yhtä pahoiksi, ei nimessä saa enää lukea light. Olen tupakoija vain stressin alla, mun lankeamukseni kohdistuu entiseen vihreään light-malluun, joka on siis... ööö.. mikä? En tosiaan muista, mitä askissa nykyään lukee. (Pyrin toki stressitupakoinnistakin eroon.)

Aloittaja lienee nuorehko, tai sit mun pitää alkaa tuntea itseni vanhaksi, kun "valkoisen" merkitys ei oo tutumpi.

Vierailija
4/7 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä oon aina luullu, että valkoinen mallu vastaa muiden merkkien sinistä tupakkaa, on siis nikotiini- yms. pitoisuuksiltaan vastaavaa?

Vierailija
5/7 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kuuluisi saada lista tupakeista mitä siellä kaupassa myydään siihen nenäsi eteen kun ostat röökiä.

Vierailija
6/7 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitako nyt tupakkaa, jonka filtteri on valkoinen? Esim. LM Fast forward (mintun makuinen napsutupakka)  ja LM Menthol ovat sellaisia.

Vierailija
7/7 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

North State Valkea. Marlboro Gold.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän