Sankarilaihduttajat
Minua korventavat muodikkaat sankarilaihdutustarinat tyyliin "6 kuukaudessa läskistä bikinifitnessmimmiksi!", "-60 kiloa neljässä kuukaudessa, painoindeksi nyt 18!" ja "Jannastiinan seksikropan salaisuus: En jätä treeniä kesken vaikka oksentaisin!"
Voi helvetti. Ei ihme, etta ylipainoisilla loppuu usko pysyvään painonhallintaan kuin tuollaista paskaa näkee päivästä toiseen. Ei normaalipainoon ja hyvään kuntoon tarvita loppuelämän kestävää rääkkiä ja kieltäytymistä kaikesta ruuasta. Positiivinen asenne ja usko itseen ovat mahtavia voimanlähteitä. Aluksi toki tahdonvoimaa tarvitaan, mutta urheilusta tulee pian tapa.
Terv. entinen kirjatoukka ja sohvaperuna, nyk. hoikka urheilijatyttö, joka voi vain kuvitella miten kamalaa ylipainoisten on lueskella noita juttuja. Se on kamalaa hoikillekin!
Kommentit (3)
Koskaan en ole ollut kamalan ylipainoinen, vaan pikemminkin "löysä" ja huonokuntoinen. Koulun liikuntatunneillakin jo puuskutin kun muut vain vähän lämmittelyksi pelailivat... :D Laihduin 12 kiloa 14 kuukaudessa aloittamalla säännöllisen urheilun (kolme kertaa viikossa sali + kerran viikossa lenkki) ja korvaamalla jatkuvan suklaan napostelun lämpimällä kotiruualla. Muutos on todella näkyvä (olen siis aika lyhyt).
Voi ihanaa kun jollakin on järkeä päässä tässä touhussa :) Itse ajattelen juurikin noin, hitaasti hyvä tulee ja uudet systeemit elämässä muuttuvat tavoiksi ja rutiineiksi. Itse olen 19kg laihduttanut vuodessa ja 30kg pudotettavaa vielä.Nyt olen innostunut lenkkeilystä ja se varmasti tukee muutosta. Ennen en liikkunut kuin työvälimatkan 20min. Millaisen määrän laihdutit ja missä ajassa,miten :)? onnistumis tarinat,ne realistiset motivoi!