Osaatko lapsesi/lapsiesi henkilöturvatunnukset ulkoa?
Minä en. En ole esikoisestakaan koskaan sitä opetellut.
4 lasta meillä, lunttaan.
Kommentit (46)
En osaa ulkoa. Tai muistan suurinpiirtein, mutta varmistan kyllä aina, jos se pitää jonnekin antaa. 3 lasta.
Osaa. Yksi lapsi ja muutenkin olen hyvä muistamaan numerosarjoja.
4 lasta, muistan kyllä. Hetki pitää kahden kohdalla arpoa kummin päin se loppuosa menee, kun on niin samankaltainen.
En, ja vain kaksi lasta. Esikoisen osaan. Toisen kohdalla oon jo huomannut että ei se oo tärkeä taito. Lääkärissäkin kyllä ne sen löytää kun syntymäpäivän ja nimen muistaa....se syntymäpäiväkin joskus vähän haetuttaa, kun on niin monta läheistä syntynyt kuukauden samoina päivinä niin en meinaa aina muistaa että oliko se 26. vai 27. vai mitä.. :D
Törmäsin vaan ajatukseen että "eihän sitä nyt isossa perheessä kaikkea muista" -ajatukseen joka vähän yllätti koska en ole koskaan opetellut sen ensimmäisenkään numeroa.. Pitäiskö sitten opetella? ap
Joo, mut mulla ei olekaan kuin yksi lapsi. Mutta iän joudun aina tarkistamaan häneltä itseltään ;)
Kyllä muistan lapsien syntymäpäivät, se nyt on vaan minusta ollut epäoleellinen asia muistaa tunnuksen loppuosa. Voi kamalaa.. ap
Osaan, 3 lasta.. Muistan miehenikin henkkarin.
Osaan ja aika monen muunkin. Sitä kun joutuu hoitamaan lähisukulaisten asioita, niin väkisinkin niitä jää mieleen.
Osaan esikoisen koska hänen kanssaan on käyty lääkärissä varsinkin pienenä usein. Muiden en muista koska on niin harvoin tarvinnut sitä. (3 lasta)
Nro 13 lisää että osaan miehen henkkarin koska sitäkin on tarvinnut usein
Minulla on kolme aikuista lasta. Muistan vieläkin heidän sotut, samoin ex-miehen. Minulla on huono numeromuisti, mutta nuo ovat helpot muistaa.
Osaan lapseni, mieheni ja äitini (jo kuollut) henkilötunnukset ulkoa. Isän henkilötunnuksen olen jo unohtanut, hänen kuolemastaan on jo niin kauan.
Muistan oman, miehen ja lasten (2kpl). Olen pitänyt itsestään selvänä näiden rimpsujen muistamista.
Osaan myös luottokorttini numeron ja tarkistusnumeron ulkoa :-)
Esikoisen osaan, toisen lapsen loppuosasta muistan numerot, mutta sekoilen järjestyksen kanssa :(
Kyllä