Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äänestän kokoomusta ihan periaatteesta, ottaa päähän sossupummit

Vierailija
11.04.2014 |

Hohhoijaa,ja aina vaan pitäisi iloita verojen noususta ja itketään kun suurituloiset eivät maksa tarpeeksi veroja muka

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää enemmän kokoomuksen boostaama taloudellinen epätasa-arvo ja ei-köyhät-vaan-myös-keskiluokka-kyykkyyn-visio.

Vierailija
2/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole sossupummi vaan opiskelija ja he tekevät opiskelunkin jo vaikeaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HULLU!!! Kokoomus ajaa vain rikkaiden asoita. Minulla ei sellaiseen öykkäröintiin ole varaa.

Työpaikat pitää säilyttää. Ansaitsen itse elantoni, jos nyt vielä vähennetään, menee duuni alta.

Vierailija
4/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, ei kukaan voi olla näin tyhmä.

Vierailija
5/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus tekee meistä kaikista sossupummeja.

Vierailija
6/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatat siis riistopuoluetta. Oman onnensa seppä = oman edun tavoittelija. Olet valmis jopa myymään oman äitisi, jotta saat pidettyä oman perseesi tyytyväisenä.

Vierailija
7/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meinaat, että köyhät loppuvat sillä, että viedään leipä suusta myös pienituloisilta, jotka ovat tähän asti pärjänneet ilman sossua (ja joutuvat sossuun uudistusten takia)?

Vierailija
8/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan on se, että mikään puolue ei aja suuren keskiluokan etua. Joko ollaan liikaa suuryritysten asialla muut yrittäjät unohtaen tai sitten aivan liian vasemmalla.

Vierailija
9/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 3, mene töihin, älä valita opintotuista. Itse mieluummin olen tämä "rikas" kovalla työnteolla, en ole provo.

Vierailija
10/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla kuitenkin on mahdollisuus kouluttaa itsensä ja ansaita enemmän kuin kaupan kassalla! Ap

Vierailija
11/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, paitsi että se ongelma ei ole sossupummit. Eihän ne mitään päätöksiä ole tehneet. Ongelma on ne päättäjät ja Kokoomus on ollut hallituksessa lähes taukoamatta sitten NLn kaatumisen. Joten jos haluat syyttää jota kuta niin syytä kokoomusta.

Vierailija
12/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän Kokoomusta siksi, että minusta Suomessa tarvitaan enemmän yksilön vastuunkantoa omasta elämäntilanteestaan ja siihen vaikuttamisesta. Sitkeässä tuntuu elävän ajatus siitä, että kyllä yhteiskunta hoitaa, ei minun tarvitse.

Vierailija
13/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno puolue. Loistava johtaja. Melkein kuin veljespuolueessa Venäjällä.

Vierailija
14/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:04"]

Nro 3, mene töihin, älä valita opintotuista. Itse mieluummin olen tämä "rikas" kovalla työnteolla, en ole provo.

[/quote]

Ei raha minua niin paljon huoleta kuin se, että alanvaihto on pian mahdotonta.

Vierailija
15/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi opiskellakaan. No miten luulet kun työttömiä on jo nyt puolimiljoonaa, niin sitten löytyvän töitä kaikille, kun samoista äärimmäisen macromaisen vähäisistä sellaisista työpaikoista johon ei tarvitse koulutusta on jo nyt järjetön tappelu.

Kaikkienko pitäisi perustaa firma jossa pitäisi myydä jotain palvelua/tuotetta jonka tuottamiseen ei ole edes mitään osaamista?

Kuka ostaa niitä palveluita kun on olemassa vain muutama oligarkki kenen ei tarvitse miettiä joka ikisen sentin laskemista?

On harvoja asioita joista alan oikeasti vihastumaan. Pedarit ja eläinrääkkääjät on asia erikseen, mutta kyllä joku kokoomuksen äänestäjä tyhmyydellään saa myös aikaan kuvotusta.

Vierailija
16/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä punaista porukkaa. Milloin se menee teille jakeluun, että Kokoomusta voi äänestää myös muoden arvojen pohjalta, kuin rahan. Äänestän Kokoomusta koska kannatan vastuullista, arvoista huolta pitävää yhteiskuntaa jossa keskiössä on perhe. Tiesittekö että Kokoomuslaisissa on myös mm. psykologian ja nuorten mielenterveystyön asiantuntijoita.

t. Sairaanhoitaja

Vierailija
17/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, miten meinaat että sairas ihminen "kantaa vastuunsa"? Tiesitkö edes, että esim. työkkäristä ei saa automaattisesti euroakaan, kuten ei Kelastakaan vaikka masennustapauksessa? Tuskinpa. Kuvittelet että muut vaan valehtelevat ja kieroilevat huvikseen...ai niin, ja että sossun 400€/kk on yhtä juhlaa. Right.

Vierailija
18/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:05"]

Kaikilla kuitenkin on mahdollisuus kouluttaa itsensä ja ansaita enemmän kuin kaupan kassalla! Ap

[/quote]

Ei koulutus takaa työpaikkaa. Eikä sinne kaupan kassaltakaan riitä kaikille työtä. Tulevaisuudessa vielä vähemmän, kun itsepalvelukassat yleistyvät ja korvaavat kassaneitien työt.

Vierailija
19/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 19:58"]Totuushan on se, että mikään puolue ei aja suuren keskiluokan etua. Joko ollaan liikaa suuryritysten asialla muut yrittäjät unohtaen tai sitten aivan liian vasemmalla.

[/quote]

Älä suotta vaivu epätoivoon onhan meillä persut! :)

Vierailija
20/28 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:14"]

Onpas täällä punaista porukkaa. Milloin se menee teille jakeluun, että Kokoomusta voi äänestää myös muoden arvojen pohjalta, kuin rahan. Äänestän Kokoomusta koska kannatan vastuullista, arvoista huolta pitävää yhteiskuntaa jossa keskiössä on perhe. Tiesittekö että Kokoomuslaisissa on myös mm. psykologian ja nuorten mielenterveystyön asiantuntijoita.

t. Sairaanhoitaja

[/quote]

Mikä puolue ei aja perheiden etuja? Kokoomus hoitaa sen leikkaamalla lapsilisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi