Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En keksi yhtäkkiä ärsyttävämpää asiaa kuin se

Vierailija
01.12.2020 |

Kun heräät keskellä yötä siihen, kun roskakorista kuuluu kauhea rapina, ja kun laitat valot päälle, niin lattialla juoksee hiiri.
Tuholaistorjuja kävi pari kuukautta sitten myrkyttämässä tämän talon ja nyt pitäis taas ottaa yhteyttä.
Hiirenloukkuihin nuo kusipäät eivät kuitenkaan mene.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giljotti-hiirenloukut, joihin syötti kiinnitetään esim. siirapilla. Mutta ennen kaikkea niiden rakojen tukkiminen, joista hiiret sisään pääsevät. Ei auta tuholaistorjujat, jos hiirillä on esteetön kulku.

Vierailija
2/3 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Giljotti-hiirenloukut, joihin syötti kiinnitetään esim. siirapilla. Mutta ennen kaikkea niiden rakojen tukkiminen, joista hiiret sisään pääsevät. Ei auta tuholaistorjujat, jos hiirillä on esteetön kulku.

Asun työsuhdeasunnossa ja työpaikallani ja vuokranantajalla on tieto asiasta kyllä. Ei oikein saada itse tehdä minkään näköistä remppaa ja mun huoneessa on isojakin rakoja lattialautojen välissä.

Pattereitakaan ei huoltomies saanut ilmattua, vaikka viime viikolla kävikin. Jokseenkin ikävä suomalaista rakennustaitoa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun työsuhdeasunnossa ja työpaikallani ja vuokranantajalla on tieto asiasta kyllä. Ei oikein saada itse tehdä minkään näköistä remppaa ja mun huoneessa on isojakin rakoja lattialautojen välissä.

Pattereitakaan ei huoltomies saanut ilmattua, vaikka viime viikolla kävikin. Jokseenkin ikävä suomalaista rakennustaitoa.

Ap

Kyllä niitä rakoja voi tukkia ilman remontoimistakin. Teipillä vaikka alkuun.