Parisuhteessa ja himoitsen entistä ihastusta
Olen parisuhteessa. Välillämme ei ole ikinä ollut suurta seksuaalista vetovoimaa, mutta seksielämä on hyvää.
Päädyin juttelemaan vanhan ihastukseni kanssa, jonka seurassa tunsin ihastusaikoina voimakasta seksuaalista kemiaa. Tiedättekö tunteen, kun katsoi toista silmiin ja vatsan pohjasta kouraisee himo? Ajattelin, että koska olen vakaassa parisuhteessa, himoa entistä ihastusta kohtaan ei olisi, vaan se olisi laimentunut. Nyt olen aivan sekaisin tunteista... miten voin tuntea näin suurta himoa toista miestä kohtaan, kun olen hyvässä parisuhteessa?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää. Kasva aikuiseksi. T. Mies
Ei taida olla lasten ongelmia ap:n ongelmat.
Kolme järkevää vaihtoehtoa:
1. Haluat pitää hyvän suhteesi, joten et tee asialle mitään. Et ole yhteydessä ihastukseen, etkä lietso tunteitasi. Ajan myötä unohdat hänet, kun et ole tekemisissä.
2. Jätät kumppanisi. Sen jälkeen laitat ihastuksellesi viestiä ja katsot, että mitä tapahtuu. Huomaa, että tämä toimintajärjestys on tärkeä, sillä pettäjät ovat säälittäviä luusereita.
3. Otat puheeksi kumppanisi kanssa, että himoitset muitakin ja kysyt, mitä mieltä hän olisi avoimesta suhteesta. Samalla hyväksyt, että suhteenne on jo peruuttamattomasti muuttunut, vaikkette avaisikaan suhdettanne. Jos kumppanisi on asian kanssa ok, niin laitat ihastukselle viestin. Avoimet/polyamoriset suhteet ovat tavattoman mutkikkaita, joten tähän ei kannata ryhtyä ellei teidän kaikkien ihmissuhdetaidot ole rautaisen hyvät. Siitä päätellen, että kyselet parisuhdevinkkejä vauvapalstalla, niin kyllä vähän epäilen...
Nämäkö vinkit halusit kuulla? Vai myötätuntoa, että olet ihastunut ihmiseen, jota et voi saada? Ihastuminen on ihan normaali tunne, vaikka olisi parisuhteessa. Tärkeää on kuitenkin toimia vastuullisesti, joten vaihtoehdot rajautuvat noihin kolmeen.
Säälittävää. Kasva aikuiseksi. T. Mies