Puhelinmyyjät soittelevat jatkossa yhä enemmän!
Sillä hallitus on määrännyt, että yli 3kk työttömänä olleet on pakotettava melkein mihin tahansa työhön. Melkein kaikkiin töihin on pätevyysvaatimukset, mutta puhelinmyyjäksi pääsee kuka tahansa puhetaitoinen, suomea puhuva. Paikkojakin on vielä sadottain auki. Jatkossa siis naapurin, nyt työtön, humanisti Lissu, ekonomi Pena, tradenomi Liisa ja metallimies Pertti soittavat teille tauotta klo. 9-21. Have fun!
Kommentit (12)
Siinäpä soittaa. Menkää tekin läskit töihin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:45"]
No enpä vastaa!
[/quote]
no siinä tapauksessa et vastaa juuri kenenkään puheluun, jonka numeroa ei ole ohjelmoitu kännykkään.
Markkinointi kielto ei soittele myyjät.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:48"]
Markkinointi kielto ei soittele myyjät.
[/quote]
Parempi uhri onkin sun puolidementoitunut äiti tai isoäiti. Ne ostaa.
Eivät soittele mulle. Laittakaa hyvät ihmiset numero salaiseksi.
Ja älypuhelimissa saa numeron estettyä. Mulle eivät enää soita kun kerran samasta numerosta. Fonecta näyttää soittajan ja mä nappaan numeron estoon. Helppoa.
Mun numero on salainen, eivät soittele!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:59"]
Ja älypuhelimissa saa numeron estettyä. Mulle eivät enää soita kun kerran samasta numerosta. Fonecta näyttää soittajan ja mä nappaan numeron estoon. Helppoa.
[/quote] Saman teen minäkin. Estossa on yli 40 numeroa. Joskus puheluita saattoi tulla pari päivässä, ei tule enää.
Kielsin puhelinmainonnan - puheluita tuli silti jonkin verran. Muutin numeroni salaiseksi - mainospuheluita ei tule kuin joskus operaattorilta.
RINGRINRINGRING. PENA TÄÄLLÄ. OSTA APU/SEISKA/MUU PASKA LEHTI!. SAAT LEHDEN NYT USKOMATTOMAAN TILAAJAAHINTAAN TUUTUUTUTUUT...HALOO?
RINGRINGRING. LIISA TÄÄLLÄ. SAAT NYT USKOMATTOMAN TARJOUKSEN. JUORU-LEHTI HINTAAN 15,50 KUUSSA TUUTUTUTUUTUUT....
RINGRINGRINGRINGRING....PEKKA TÄÄLLÄ TERVE. NYT TULEE FANTASTINEN TARJOUS!