Paljonko Pietarissa maksetaan kirjoittamisesta?
Onko työ kuukausipalkkaista vai tulospalkkaista, esim joku ruplamäärä per viesti?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
EU-kielteiset, Nato-kielteiset, Putin-myönteiset, Krim-myönteiset. Onhan niitä.
Aiheet/kaalisoppaa, mahorkkaa ja vodkaa. Kas siinä kelpo palkkiot hienosta työstä.
Mikäs mä olen; EU-kriittinen (melko kielteinen), Nato-myönteinen, Putin-kielteinen (ollut aina - silloinkin kun suomimedia vielä suolsi Putin ylistystä), Krim-myönteinen?? en tiedä mitä tarkoittaa - kannatan Ukrainan itsenäisyyttä ja Krimin palauttamista. Kannatin myös Trumpia (koska asun USAssa). Suomessa äänestän joko kokoomusta tai persuja - riippuen v-tutuksen määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin isä kävi monet sodat neuvostoliittoa vastaan mutta silti pahaa sanaa ei koskaan sanonut venäläisistä.
Arvosta tuollaista suhtautumista sata kertaa enemmän kun teidän mielenvikaisten ryssittelijöiden.Ahaa. En usko että isäsi oli sodassa.
💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin isä kävi monet sodat neuvostoliittoa vastaan mutta silti pahaa sanaa ei koskaan sanonut venäläisistä.
Arvosta tuollaista suhtautumista sata kertaa enemmän kun teidän mielenvikaisten ryssittelijöiden.Ahaa. En usko että isäsi oli sodassa.
Kyllä hän nyt vaan oli, syntynyt 1920, ja kolme muutakin veljestä oli ja vielä Suomenhevonen vietiin rintamalle. Kaikki samasta taloudesta.
Minun ukkini oli sodassa. Ei hänkään sanonut ryccistä mitään pahaa koskaan. Selvisi toisin kuin Jessikan typerä ukki joka muuten oli mennyt antautumaan kädet pystyssä ja saanut kuulan kalloon. Parempi kohtalohan tuokin kuin antautua ja kohta olisi ollutkin mikrofonin takana toitottamassa "Te Rytin ja Mannerheimin rosvokoplajoukot..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MV- ja PS-miehet ovat liitossa venäjän kanssa. Niille maksetaan osalle ilman kumia luonnossa ja osalle rahassa.
Onko nekin Pietarilaisia katupoikia kuten Haaviston 1980 - luvulla käyttämät, milloinkohan Seiska uskaltaa julkaista asiasta tekemänsä jutun aikalaistodistajan, inkeriläisen toimittajan haastattelun pohjalta.
Muuten. En usko että olet suomalainen. Voisi luulla että olet esim. vasemmistolainen. En usko. Olet itänaapurin trolli. Hajotat tahallasi suomalaisia ja sekoitat ihmisten päitä. Te neukut ette häpeä mitään.
Tai sitten olet neukkujen tai kiinan hyödyllinen id i ootti.
Itse olet idiootti, Miki Sileonin haastatteli Youtube - kanavallaan kyseistä inkeriläissyntyistä toimittajaa suomeksi, hän asuu nykyään Saksassa ja sieltä hän myös Sileonille puhui tässä videossa. Toimittaja kertoi Seiska - lehden käyneen siellä hänen luonaan tekemässä jutun Haaviston saastaisista Neuvostoliiton - retkistä (yli 100 krt), mutta ei ole vieläkään uskaltanut julkaista tekemäänsä juttua.
Onko sinulle yllätys, miten paljon suomalaispoliitikot ovat käyneet 1980-1990 - luvuilla sikailemassa itänaapurissa? Ilmeisesti olet niin nuori, ettet tiedä, minkä puolueiden edustajia siellä alvariinsa hyppäsi, Pietarissa oli ko. Toimittajan mukaan Irina puusilmä - niminen bordellikin innokkaimpia varten.
Jos Suomi natoon niin olisko varmaa ettei täällä sitten sodittaisi sotia johon Suomella osaa eikä arpaa kun sopivan syrjässä?
Vierailija kirjoitti:
Minun ukkini oli sodassa. Ei hänkään sanonut ryccistä mitään pahaa koskaan. Selvisi toisin kuin Jessikan typerä ukki joka muuten oli mennyt antautumaan kädet pystyssä ja saanut kuulan kalloon. Parempi kohtalohan tuokin kuin antautua ja kohta olisi ollutkin mikrofonin takana toitottamassa "Te Rytin ja Mannerheimin rosvokoplajoukot..."
Samalla tavoin ne taisteli pakon edessä. Olisi tullut omasta luodista ellei olisi sotinut.
Muuten. En usko että olet suomalainen. Voisi luulla että olet esim. vasemmistolainen. En usko. Olet itänaapurin trolli. Hajotat tahallasi suomalaisia ja sekoitat ihmisten päitä. Te neukut ette häpeä mitään.
Tai sitten olet neukkujen tai kiinan hyödyllinen id i ootti.