Miksi naisia kiinnostaa turhat asiat?
Kommentit (31)
Koska rentoudun turhista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehiä kiinnostaa katsoa pallon perässä juoksevia miehiä telkkarista?
Näinpä! Miksi miehiä kiinnostaa sellaiset turhat asiat, kuten pleikkarit, tietokonepelit ja autot?
Et siis käytä autoa mihinkään jos se on turha? Mutts kyllä olen jaksanut aina ihmetellä miten naisilla kiinnostaa turhat julkkikset ja muiden ihmissuhteet. Kaikki hömppä mikä tulee tv:stä on pääosin suunnattu naisille. Nämä insta ja bloggari turhakkakkeet on naisten aikaansaamia.
Palstamiehethän ne eniten tuntuvat tietävän, keitä kaikkia missäkin realityohjelmassa milloinkin on
Niinpä. Ja onhan niitä ihan tutkimuksiakin, että miehet juoruaa ihan yhtä paljon kuin naiset, elleivät jopa enemmänkin (oletan, että tulee juuri tuosta jatkuvasta "hän on 5, tuo muija 8" puhelusta)?
Itse en seuraa mitään urheilua, en varsinkaan jalkapalloa, iän vanha ps3 löytyy jostain kaapin perältä. Autot kieltämättä kiinnostaa ja huollan ja korjaan ne itse.
En katso tv:stä juuri mitään kun suurin osa tarjonnasta on jotain realityhömppää tai muuta ihmissuhdesoppaa. Muiden parisuhteet ei kiinnosta pätkääkään.
Mikä tuo puhelu on mihin viittaat, ei sano mitään.
M38
En ole tuo kenelle vastasit, mutta tarkoittaa varmaan sitä miesten tekemää naisten numerointia. Eli annetaan naisen tisseille arvosana 7, perseelle 3, naamalle 9 jne. Miehet tekee tätä aika paljon
En ole kyllä koskaan kuullut omassa kaveripiirissä tuollaisesta, mutta kaipa te tiedätte paremmin.
M38
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja aivot ei mahdu samaan lauseeseen
Kyllä kun sitkeästi kirjoittelet näitä juttuja, niin vuonna 2098 susta alkaa tuntua siltä, että oot tosi fiksu ja pystyt mihin vain. Siihen asti: jaksaa jaksaa! Kirjoitapa seuraavaksi semmonen avaus, missä kutsut naisia ämmiksi. Edellisestä ei varmaan montaa minuuttia olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne on ne ihanan lihaksikkaat pakarat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä! Miksi miehiä kiinnostaa sellaiset turhat asiat, kuten pleikkarit, tietokonepelit ja autot?
Et siis käytä autoa mihinkään jos se on turha? Mutts kyllä olen jaksanut aina ihmetellä miten naisilla kiinnostaa turhat julkkikset ja muiden ihmissuhteet. Kaikki hömppä mikä tulee tv:stä on pääosin suunnattu naisille. Nämä insta ja bloggari turhakkakkeet on naisten aikaansaamia.
Palstamiehethän ne eniten tuntuvat tietävän, keitä kaikkia missäkin realityohjelmassa milloinkin on
Niinpä. Ja onhan niitä ihan tutkimuksiakin, että miehet juoruaa ihan yhtä paljon kuin naiset, elleivät jopa enemmänkin (oletan, että tulee juuri tuosta jatkuvasta "hän on 5, tuo muija 8" puhelusta)?
Muistan myös lukeneeni jostain, että miehet puhuisi sänkypuuhistaan enemmän kuin naiset? Eli kerrotaan just että kuinka monta kertaa viikossa saa poskihoidon, persettä yms? Naiset (ainakaan ne keitä tunnen) eivät ikinä puhuisi tällaisista asioista.
N32
En minä ainakaan puhu, vaikka mies olenkin ja olen saanut noita mainitsemiasi asioita parisuhteessa ollessani. Pidän noin yksityiskohtaisia puhuvia moukkina, ja pidän itse nuo aiheet yleisemmällä tasolla.
Tämä tulee ehkä yllätyksenä, mutta naisena en välitä yhtään mistään miesten keksimistä naisten jutuista. Juorut ja varsinkin roskan katsominen televisiosta ovat minulle aivan vieraita. Niin on monelle muullekin naiselle. Kaikki on lopuksi yksilöitä, eikä mitään hiton sukupuolia. Mutta suurin osa miehistä näkee naisen vain objektina. Ei mitään uutta siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en seuraa mitään urheilua, en varsinkaan jalkapalloa, iän vanha ps3 löytyy jostain kaapin perältä. Autot kieltämättä kiinnostaa ja huollan ja korjaan ne itse.
En katso tv:stä juuri mitään kun suurin osa tarjonnasta on jotain realityhömppää tai muuta ihmissuhdesoppaa. Muiden parisuhteet ei kiinnosta pätkääkään.
Mikä tuo puhelu on mihin viittaat, ei sano mitään.
M38
En ole tuo kenelle vastasit, mutta tarkoittaa varmaan sitä miesten tekemää naisten numerointia. Eli annetaan naisen tisseille arvosana 7, perseelle 3, naamalle 9 jne. Miehet tekee tätä aika paljon
En ole kyllä koskaan kuullut omassa kaveripiirissä tuollaisesta, mutta kaipa te tiedätte paremmin.
M38
Ehkä jotain parikolmekymppisten pelimiesten touhuja. Niiden jutuistahan naiset taitaa eniten olla kiinnostuneita, niin siitä sitten yleistetään koskemaan suurinta osaa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tulee ehkä yllätyksenä, mutta naisena en välitä yhtään mistään miesten keksimistä naisten jutuista. Juorut ja varsinkin roskan katsominen televisiosta ovat minulle aivan vieraita. Niin on monelle muullekin naiselle. Kaikki on lopuksi yksilöitä, eikä mitään hiton sukupuolia. Mutta suurin osa miehistä näkee naisen vain objektina. Ei mitään uutta siis.
Niistä miehistä, jotka ovat haluttuja. Niissä lopuissa on sitten jotain muuta vikaa, ettei kelpaa.