Olen jättänyt seksielämän taakseni
Olen päättänyt, ettei seksiä enää. Ajatuskin miehestä hinkkaamassa päälläni nostattaa puistatuksia.
Kommentit (5)
Mä olen ollut jo 9 vuotta ilman, ja todennäköisesit tulen olemaan loppuikäni. Asia ei enää edes tunnu mitenkään ahdistavalta, en enää edes kaipaa seksiä.
Koskeeko tämä päätös vain seksiä toisen ihmisen kanssa?
Voisin itse kuvitella että jos tästä pitkästä suhteesta joskus tulee ero syystä tai toisesta niin en taida uutta miestä haluta vaan hoitelen itse itseni ;)
Viimeiset 22 vuotta on ollut niin hyvä seksielämä etten taida halua alkaa alusta kenenkään kanssa...
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 14:48"]
Koskeeko tämä päätös vain seksiä toisen ihmisen kanssa?
Voisin itse kuvitella että jos tästä pitkästä suhteesta joskus tulee ero syystä tai toisesta niin en taida uutta miestä haluta vaan hoitelen itse itseni ;)
Viimeiset 22 vuotta on ollut niin hyvä seksielämä etten taida halua alkaa alusta kenenkään kanssa...
[/quote]
Nro 3:lla ainakin tarkoittaa vain seksiä kumppanin kanssa. Itsetyydytystä harrastan kyllä useammankin kerran viikossa.
Joo, tarkoitin miehen kanssa. Itsellinen seksi on asia erikseen, nopeaa ja vaivatonta.
Tosin tuo tekemäni päätös voisi horjua siinä tapauksessa, että elämääni tulisi sellainen jalat alta vievä rakastuminen, mutta se on tosi epätodennäköistä. - ap
Minäkin haluaisin jättää, mutta kun olen parisuhteessa niin ei se oikein käy. En mielestäni voi pakottaa miestäni yksipuolisella päätöksellä selibaattiin.