Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaajani äiti kuoli. Oikeasti itkettää kauheasti.

Vierailija
30.11.2020 |

Vaikka kiusaajani kohteli minua todella ikävästi, niin kyllä minulla on todella surullinen olo hänen puolesta. Tekisi mieli jutella hänen kanssa nyt...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vastaava tilanne ei herättänyt juuri mitään tunteita, en tunne kunnolla kiusaajaa (paitsi kieron luonteensa) tai tiedä elämästään tai äidistään juuri mitään. En haluaisi olla tekemisissä kiusaajan kanssa tai seurata juttujaan. Hän lähestyi minua ja sitä kautta selvisi että äitinsä kuoli. Mutta ei tosiaan suurempaa kiinnostusta asiaan. Varmaan ikävää hänelle.

Vierailija
2/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä myöskään kannata olemaan liian empaattinen ihmisille jotka eivät varmaankaan tekisi samaa sinulle. Kiusaaja saattaisi jopa nauraa sinulle jos tietäisi että sinun äiti olisi menehtynyt. Joten säästä kyyneleet, ei pahaakaan tarvitse toivoa, mutta säästä niitä läheisille ja oikeasti sinua hyvin kohteleville ja arvostaville tyypeille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mitään velkaa kiusaajalle.

Sinä olet UHRI, ja toinen RIKOLLINEN.

🤎

Sulla on Tukholman syndrooma.

Siinä urhi näkee rikollisen (esim. kaappajan, kiusaajan...) puolustettavana ja hyvänä ja...

🤎

Tukholma-syndrooma on arkikielinen nimitys psykologiselle tilalle, jossa panttivangeille tai muulla tavoin vastoin tahtoaan kaapatuille henkilöille kehittyy myötämielinen suhtautuminen kaappaajiinsa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Tukholma-syndrooma

🤎

Tasan 40 vuotta sitten tukholmalaisessa pankkikonttorissa sai alkunsa kuuluisa käsite Tukholma-syndrooma. Jopa pankkiryöstäjäkin ihmetteli panttivankiensa käytöstä.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000650860.html

🤎

Panttivanki voi jopa rakastaa sieppaajaa - tästä ilmiö johtuu

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2013082317405123

🤎

Tukholma-syndrooma: Panttivangit suojelivat vangitsijoitaan

https://historianet.fi/rikokset/tukholma-syndrooma-panttivangit-suojeli…

Vierailija
4/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, että kiusaajasi on niin tunnekylmä, että hän ei välitä lainkaan.

Vierailija
5/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein juuri empaattisimpia ihmisiä aletaan kiusata. Varo, älä menetä herkkyttäsi mutta ole varovainen näiden kiusaajien suhteen. En suosittele olettamaan että häntä surettaa, kaipaa tukeasi tai muutakaan. Kannattaa olla miettimättä heitä, tukholman syndrooma on aika osuva kuvaus.

Vierailija
6/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kiusaajani kohteli minua todella ikävästi, niin kyllä minulla on todella surullinen olo hänen puolesta. Tekisi mieli jutella hänen kanssa nyt....

Onko tämä sinun empatia kiusaaja kohtaan ikään kuin viimeinen epätoivoinen yritys saada yhteys tähän ilkimykseen ja siten saada kiusaaminen loppumaan?

Nythän sille kiusaalle on tullut maksun aika = äiti kuoli.

Eipä ole helppoa, mutta ei ole sinullakaan ollut helppoa eikä hän auttanut silloin yhtään - paremminkin vaan pahensi, kiusaamalla lisää!

Onohda tuollaiset kiu_saa_ja_son_ta_ka_sat_!!!

Mädäntyköön nyt liemessään.

Vierailija
7/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kiusaajani kohteli minua todella ikävästi, niin kyllä minulla on todella surullinen olo hänen puolesta. Tekisi mieli jutella hänen kanssa nyt....

Onko tämä sinun empatia kiusaaja kohtaan ikään kuin viimeinen epätoivoinen yritys saada yhteys tähän ilkimykseen ja siten saada kiusaaminen loppumaan?

Nythän sille kiusaalle on tullut maksun aika = äiti kuoli.

Eipä ole helppoa, mutta ei ole sinullakaan ollut helppoa eikä hän auttanut silloin yhtään - paremminkin vaan pahensi, kiusaamalla lisää!

Onohda tuollaiset kiu_saa_ja_son_ta_ka_sat_!!!

Mädäntyköön nyt liemessään.

👍 Mädäntyköön nyt liemessään. 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan