Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piilotan miehen ruokiin vihanneksia ja annostelen annoksen

Vierailija
30.11.2020 |

Pikkusen alkaa tuntea itsensä miehensä äidiksi, kun nyt olen alkanut "piilottamaan" miehen ruokaan vihanneksia ja laittamaan lounasruoan rasiaan annoksena.

Mies on tehnyt etätöitä keväästä lähtien ja lihonut varmaan 20-30 kiloa. Syö todella epäterveellisesti. Ei muka ehdi ottamaan jääkaapista lautaselleen pääruoan lisäksi vihanneksia. Ei, vaikka olisin ne valmiiksi pilkkonut
salaatiksi tai paistanut toiseen rasiaan lisukkeeksi. Pääruokaa syö usein kaiken mitä rasiassa on. Esim. tein risoton 600 g broileria, vihannekset ja riisi. Mies söi kaiken kerralla. Kuulemma vaikeaa teki kun oli niin iso annos. Sanoin, että tarkoituksena olisi ollut, että tuo ruoka on useita annoksia ja puolet lautasesta vielä salaattia.

Itselleni teen mielestäni terveellistä, monipuolista ja maukasta kasvisruokaa. Mies syö näitä vain "pakolla", eli jos muuta ei ole. Pakastepizza tai lihapiirakat ovat paljon mieluisampia. Perinteinen suomalainen kotiruoka tulee sitten kakkosena (makaonilaatikko, kinkkukiusaus, nakkikeitto).

Yritän nyt sitten tehdä ruokia, jotka sisältävät valmiiksi vihanneksia (kuten se suomalaistyyppinen risotto) ja vielä annostelen pieniin rasioihin. Keksit ja sipsit piilotan, sillä kaikki menee jos ovat näkyvillä.

Mitä muut tekisivät? Antaisitteko vaan miehen paisua sydänkohtausta odotellen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ei tulisi mieleenkään ruveta passaamaan miestä tuolla -tai millään muullakaan- tavalla.

Mistä näitä kanaemoNaisia oikein sikiää?!

Kohtele miestäsi miehenä, ei lapsena.

Mies on perheen pää eik mikään holhottava vätys, joka ei osaa edes syödä.

Vierailija
2/25 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän pointtisi, olisihan se hyvä jos miehesi ei enempää lihoisi ja söisi terveellisesti. Mutta eikö tunnu alentavalta hyysätä aikuisen miehen syömisiä?

Itse en hyväksyisi, jos joku alkaisi piilottaa minun ruokaani yhtään mitään. En ole nirso, päinvastoin lähes kaikkiruokainen, mutta en tykkäisi, jos minun ruokaani alettaisiin "piilottamaan" esim. sianlihaa, jota en mielelläni syö, niin en tykkäisi. (ei ole uskontojuttu en vain muuten tykkää)

Enkä myöskään halua että ruokani annostellaan valmiiksi. Jos ruokaa on liikaa lautasella, enkä ole itse ottanut, niin ylimääräinen menee sitten roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten lihominen on ongelma. Kuka haluaa ukon, joka mässää kuin porsas ja hankkii itselleen elintasosairaudet jo ennen keski-ikää.

Vierailija
4/25 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuuluu miehelle. 40v miehen pitää olla lihava.

Jätetään ne teini pojat vaan sun kaltasille kontrollaaville noidille!

Todellista miestä te ette saisi saada ja ettekä saa kunhan tuo MGTOW kasvaa

Vierailija
5/25 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääsisit, kun vaihtaisit miehen sellaiseen, jota sinun ei tarvitsisi muuttaa.

Vierailija
6/25 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
7/25 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän pointtisi, olisihan se hyvä jos miehesi ei enempää lihoisi ja söisi terveellisesti. Mutta eikö tunnu alentavalta hyysätä aikuisen miehen syömisiä?

Itse en hyväksyisi, jos joku alkaisi piilottaa minun ruokaani yhtään mitään. En ole nirso, päinvastoin lähes kaikkiruokainen, mutta en tykkäisi, jos minun ruokaani alettaisiin "piilottamaan" esim. sianlihaa, jota en mielelläni syö, niin en tykkäisi. (ei ole uskontojuttu en vain muuten tykkää)

Enkä myöskään halua että ruokani annostellaan valmiiksi. Jos ruokaa on liikaa lautasella, enkä ole itse ottanut, niin ylimääräinen menee sitten roskiin.

Tuntuu. Siksi valitinkin, että tuntuu kuin olisin mieheni äiti. Eikä ne vihannekset ole varsinaisesti piilossa, mutta sekoitettuna muuhun ruokaan. Jos siis teen kanaa, riisiä ja vihanneksia, jää vihannekset syömättä. Kun teen samoista aineksista risoton, kaikki menee.

Ap

Vierailija
8/25 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi söi ennen korona-aikaa?

Vierailija
9/25 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehesi söi ennen korona-aikaa?

Ravintolassa työkavereisen kanssa rauhassa. Yleensä lautasella tilatun annoksen, joskus kävi ruokalassa, jossa sai ottaa itse. Työpailalla tarjolla hedelmiä välipalaksi, ei keksejä tai sipsejä.

Söi vain yhden aterian päivässä (lounaan), koska tuli töistä vasta illalla. Nyt syö usein myös päivällisen, kotona kun on.

Ap

Vierailija
10/25 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myöhäistä sinun on strategiaa miettiä enää. Olet jo ryhtynyt hoivaajaksi ja äidiksi ja olet kuunnellut tekosyitä ties miten pitkään. Ei tuosta ole paluuta. Nyt vaan sitten jatkat tuota temppuilua.

Vierailija
11/25 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kamalalta toisia alistavalta ihmiseltä. Aikuisells on oikeus tietää ja itse päättää mitä syö. Sinulla ei ole oikeuttaa piilottamalla pakottaa aikuista syömään niin kuin sinä haluat vaikka sinun tapasi olisikin terveellisempi. Jos et siedä miehen ruokailutapoja niin aina voit erota.

Vierailija
12/25 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jos mikä on rakkautta ja välittämistä! <3

Vierailija
13/25 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kamalalta toisia alistavalta ihmiseltä. Aikuisells on oikeus tietää ja itse päättää mitä syö. Sinulla ei ole oikeuttaa piilottamalla pakottaa aikuista syömään niin kuin sinä haluat vaikka sinun tapasi olisikin terveellisempi. Jos et siedä miehen ruokailutapoja niin aina voit erota.

Mieshän juurikin päättää mitä syö. Ei siis syö samoja ruokia kuin muut, vaan teen hänelle omat ruoat hänen toiveidensa mukaan.

AP

Vierailija
14/25 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten lihominen on ongelma. Kuka haluaa ukon, joka mässää kuin porsas ja hankkii itselleen elintasosairaudet jo ennen keski-ikää.

Tuollainen mies on niin ällöttävä.

Vierailija
15/25 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei pidä tehdä Ap noin. Mutten mahda mitään, tuli vain aloituksestasi lämmin tunne :)

Vierailija
16/25 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä riisi keittämättä seuraavalla kerralla ja sen sijaan vaikka vihanneksia/salaattia. Turha niitä vihanneksia on piilotella. Jos ei kelpaa, ainahan mies voi tehdä omat ruoat.

Vierailija
17/25 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Ettei käy niin kuin minun ukolle. Sai tia-kohtuksen joka enteilee aivoinfarktia. Kolesteroli koholla.

Vierailija
18/25 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tultiin eläkeikään, alettiin terveellisesti syöminen: kalaa,kasviksia lisää, sokerit pois jne jne, molemmat.   Ja kas, kolesterolit laski ja vyötärö kapeni.   olisi tylsää, jos vain toinen noudattaisi tiettyä ruokavaliota.

Vierailija
19/25 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän juurikin päättää mitä syö. Ei siis syö samoja ruokia kuin muut, vaan teen hänelle omat ruoat hänen toiveidensa mukaan.

AP

Oikeesti?? Miksi?? Jos minun miehelleni ei kelpaa se mitä minä laitan ruuaksi, niin menköön sitten vaikka nakkarille jos ei itse osaa laittaa ruokaansa. Ja jos mieheni olisi lihonut noin paljon, niin sanoisin että laihduttaa tai lähtee menemään. Ällöttävää.

Vierailija
20/25 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää toimintaa sinulta. Mutta pidä kuitenkin huoli että et vahingossa sekoita liikaa kasviksia lihamäärään verrattuna joukkoon, ettei miehellä mene luonnolliset hormonit sekaisin. Koska se johtaisi miehen laiskistumiseen, henkisesti heikommaksi muuttumiseen ja paineensietokyvyn alenemiseen jolloin miehesi käytöstavat muuttuisivat pikkuhiljaa nykyistä lapsellisemmaksi.