Ennustan, että koronasta päästyä alkaa suuri pettämisaalto
Ne parisuhteet, jotka tästä selviävät, ovat todennäköisesti enemmän tai vähemmän riekaleina ja kun palataan yökerhoihin, saleille ja jopa toimistolle, näyttää se ruoho erittäin vihreältä aidan toisella puolen.
Kommentit (18)
Kyllähän noi alan ammattilaiset on ollut yhtä kovalla käytöllä kuin ennemmin. Mielummin hyvä prostituoitu kuin työkaveri/baarisäätö.
Eivät soittele perään.
No, edes jotain hyvää ikisinkkuudessa. Ei ikäviä yllätyksiä!
Pettämisaalto oli jo keväällä, nyt se tulee lievempänä.
Omalta osaltani ei tule vaikuttamaan mitenkään. Olen nauttinut etätöistä ja siitä, että on enemmän aikaa myös puolison kanssa. Käytimme juuri äsken lounastauon siihen, että teimme 20 minuutin kävelylenkin ulkona.
Olen elämäni aikana saanut ihan tarpeeksi irtoseksiä parisuhteiden ulkopuolella. Jos sitä haluaisin niin miksi olisin parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Omalta osaltani ei tule vaikuttamaan mitenkään. Olen nauttinut etätöistä ja siitä, että on enemmän aikaa myös puolison kanssa. Käytimme juuri äsken lounastauon siihen, että teimme 20 minuutin kävelylenkin ulkona.
Olen elämäni aikana saanut ihan tarpeeksi irtoseksiä parisuhteiden ulkopuolella. Jos sitä haluaisin niin miksi olisin parisuhteessa?
Vaihtelu virkistää.
Hopeakettu2223 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelu virkistää.
Kuten sanottu: jos ajattelisin noin, olisin edelleen sinkku. Tai avoimessa suhteessa. Ei irtoseksi voita hyvää parisuhdeseksiä, jossa ei tarvitse käyttää kumia ja jossa voi irrotella turvallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa jos sinulla ei käy näin. Pointti kuitenkin oli siinä, että se puoliso on useilla ollut lähes koko vuoden pahimmillaan 24/7 samoissa tiloissa. Vaikka rakas ihminen onkin, ketä tahansa voi alkaa kyllästyttää. Vaihtelu virkistää monia ja kyse ei ole pelkästä seksistä vaan niistä paineista mitä on eristyksissä kasaantunut.
Onko monella oikeasti tilanne, että on oltu maaliskuusta asti puolison kanssa kotona 24/7? Mietin vaan, kun ollaan molemmat valkokaulushommissa ja ainoastaan minä olin keväällä muutaman kuukauden etänä. Puolisoni on toimari (pienessä yrityksessä, ei missään pörssiyhtiössä), ja periaatteessa toki voisi itse päättää tekevänsä etätöitä, mutta käytännössä se ei hänen johtamassaan organisaatiossa toimisi. Hänen on pakko olla paikan päällä, jotta saa katsottua että homma toimii. Ei tietenkään jatkuvasti, mutta ei mikään usean kuukauden etäily käy päinsä.
Onko oikeasti paljonkin pariskuntia, joissa molemmat on olleet etätöissä keväästä asti?
Ei koronasta päästä. Se jää tänne kiertämään kuten influenssa. Tosin rokotteet ja laumaimmuniteetti tekevät lopulta sen, että vakavat taudinmuodot ovat harvinaisia. Mutta se muuntautuu kuten influenssa ja uusi rokote tarvitaan aina vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Onko monella oikeasti tilanne, että on oltu maaliskuusta asti puolison kanssa kotona 24/7? Mietin vaan, kun ollaan molemmat valkokaulushommissa ja ainoastaan minä olin keväällä muutaman kuukauden etänä. Puolisoni on toimari (pienessä yrityksessä, ei missään pörssiyhtiössä), ja periaatteessa toki voisi itse päättää tekevänsä etätöitä, mutta käytännössä se ei hänen johtamassaan organisaatiossa toimisi. Hänen on pakko olla paikan päällä, jotta saa katsottua että homma toimii. Ei tietenkään jatkuvasti, mutta ei mikään usean kuukauden etäily käy päinsä.
Onko oikeasti paljonkin pariskuntia, joissa molemmat on olleet etätöissä keväästä asti?
Tiedän omista piireistä heti useamman.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan oltu etätöissä maaliskuusta asti. Keväällä kun harrastukset oli tauolla niin oltiin siis koko ajan yhdessä. Nyt alkaa olla taas sama tilanne. Onneksi sen verran iso asunto, että saa vähän omaa tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä toinen tekee yrittäjänä töitä kotoa koko ajan, toinen on ollut etänä maaliskuulta saakka. Hyvin on sujunut, nytkin olen omassa työhuoneessani suljetun oven takana ja osallistun tässä keskustelun ohessa verkkopalaveriin. Puolisolla on oma työhuoneensa. Yhteiset tilat on rauhoitettu vapaa-ajalle.
Me ollaan oltu puolison kanssa molemmat keväästä asti etänä. Ei ongelmia, viihdytään hyvin.
Ei vaikuta meillä mitenkään. Tämä on ollut ihan parasta aikaa ja seksiä vuosiin.
Meillä mies on käynyt normaalisti töissä koko ajan, ei etätyömahdollisuutta. Ei ole korona vaikuttanut suhteeseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu2223 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelu virkistää.
Kuten sanottu: jos ajattelisin noin, olisin edelleen sinkku. Tai avoimessa suhteessa. Ei irtoseksi voita hyvää parisuhdeseksiä, jossa ei tarvitse käyttää kumia ja jossa voi irrotella turvallisesti.
Jep, olen minäkin ehtinyt kokeilemaan suhteita ennen nykyistä parisuhdetta ja olen irroitellut sinkkuna, mutta ei se seksi tuntemattoman kanssa vedä millään tavalla vertoja hyvälle parisuhdeseksille. Mulla kestää uuden ihmisen kanssa orgasmin saaminen todella pitkään ja nauttiminen on muutenkin estoisempaa. Nykyisessä parisuhteessa olen saanut todella voimakkaita orgasmeja eikä mikään yhden illan sekoilu tai panosuhde vedä vertoja tälle. Kumppani on ihan samanlainen, meillä molemmilla kestää aikamme, ennen kuin rentoudutaan ja tunneyhteys voimistaa nautintoa 100%.
Pakko myöntää, että nyt lähikuukausina olen nähnyt tavallista enemmän eroottisia unia muista ihmisistä. Parisuhde ok, ei kriisiä.