Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi apua tuota porukkaa viidakon tähtösissä

Vierailija
09.04.2014 |

ei voi muuta sanoa kuin että jestas tuota porukkaa mitä tuolla viidakon tähtösissä on..  silikonibimboja, monet noista "eiminkäännäköisiä", ei taida olla yhtään luomua joukossa ja ei nuo vaikuta äo:lla loistavan. Ja voin sanoa, että en ole pätkääkään kade, kenestäkään. Tuolla näkee kauhuesimerkit silikonipalloista ja liiallisesta botoxista, ikää kuitenkin vasta n. 25v noilla tytöillä. huh huh. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin olla sen Alisa Ranta-ahon näköinen :(  mutta ehkä vähän älykkäämpi.

Vierailija
22/32 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä! Ja sit loppuu ruuti kesken kisan, kun ei psyyke kestä Ja yksi missi jäi pois hammastulehduksen takia. Oli vaivannut jo kesästä asti, eikä mennyt  hoidattamaan?!!!  Ienlihat mätänee, mut oonhan mä sentään missi! Mitä välii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:22"]

Tosi naisellinen Tiina, huhhuh! Miehenä en voi ymmärtää minkälaisista perheistä nää silikonityrkyt oikein on. Minkälainen naisihanne? Taitaa tää tyrkkyys olla perinnöllistä. Mariannen äiti pisti perintörahat likoon tyttären kumitisseihin. Ne olivat tärkeysjärjestyksessä ykkösenä. Lapsukainen ei ollut valmis äidin petaamaan julkisuuteen. Rassukka ei ollut käynyt Juupajokea pidemmällä ja ulkomailla petti hermo, Hui! Säälittää, jos joku pikkupimatsu ottaa näistä  " jätöksistä "  mallia. Ei kovin smarttia porukkaa.

Häpeäisin silmät päästäni, jos joku perheestäni olisi tuossa porukassa.

[/quote]

No miksi sä, miehenä, katsot sitä sitten? :)

Vierailija
24/32 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, katsottiin koko perhe parin nuorten kaverin kanssa. Nuoriso halusi katsoa ja minä siinä  tulia uuniin sytytellessäni sivusta seurasin. Yksi kerta riitti. Nuorten kommentit oli omaa luokkaansa... Tytär tämän  sivuston avasi ja niin typerältä juttu vaikutti, että oli pakko sotkea soppakauha tähän. Tässä oli kaikki. Hyvää yötä !

Vierailija
25/32 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 23:14"]

23, katsottiin koko perhe parin nuorten kaverin kanssa. Nuoriso halusi katsoa ja minä siinä  tulia uuniin sytytellessäni sivusta seurasin. Yksi kerta riitti. Nuorten kommentit oli omaa luokkaansa... Tytär tämän  sivuston avasi ja niin typerältä juttu vaikutti, että oli pakko sotkea soppakauha tähän. Tässä oli kaikki. Hyvää yötä !

[/quote]

Joopa joo... :D

Vierailija
26/32 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa viihdettä. Aika itseironisiahan noi tuntuu olevan :)

Vierailija
27/32 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Amanda joka sieltä pois potkittiin.

Vierailija
28/32 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alisa taidettiin potkia ulos, kun lensi sieltä Suomeen samaan aikaan Mariannen kanssa ihan kuvausten alussa.

Vierailija
29/32 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda on liian laiha. Tiina Jylhä taas muuttunut mieheksi ja mun mielestä se häpeää itseään. Tai sitten se on jotenkin muuten masentunut ja onneton. Oli aikaisemmin erittäin itsevarma nainen, nyt kuin varjo itsestään.

Vierailija
30/32 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään, että saikohan tämä Marianne mitään apua paniikkiongelmaansa Suomeen paluun jälkeen.

Joku täällä jo totesi, että siinäkin tapauksessa tytön oma äiti osti silikonit tyttärelleen, koska " mielestäni Marianne on niin kaunis ja silikonit edistää uran luomista kauneusalalla " tai jotain vastaavaa mutsi kommentoi poseeratessaan lehden kannessa.  

Jokainen äiti näkee aikuisuuden kynnyksellä olevan kullannuppunsa kauniina ja suloisena, mutta kenelle tulee mieleen pistää ukin perintö silikoneihin?! Minusta Marianne ylimeikattuna eilisessä ohjelmassa muistutti 50- luvun Mollamaijaa. Aika säälittävä. Jonkin sortin apua se lapsonen tarvitsis. 

Kaikenkaikkiaan aika turhaa joukkoa, mutta katsojia taitaa riittää. 

Vierailija
31/32 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..voit vain toivoa jatkossakin( älykkyys ei periydy) ja muuten Alisa on älykkäämpi kuin sinä ja minä yhteensä.

Vierailija
32/32 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 21:29"]

Se Amanda on luomu, eikä ihan niin bimbokaan.

[/quote]

Nykyään silarit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan