voi apua tuota porukkaa viidakon tähtösissä
ei voi muuta sanoa kuin että jestas tuota porukkaa mitä tuolla viidakon tähtösissä on.. silikonibimboja, monet noista "eiminkäännäköisiä", ei taida olla yhtään luomua joukossa ja ei nuo vaikuta äo:lla loistavan. Ja voin sanoa, että en ole pätkääkään kade, kenestäkään. Tuolla näkee kauhuesimerkit silikonipalloista ja liiallisesta botoxista, ikää kuitenkin vasta n. 25v noilla tytöillä. huh huh.
Kommentit (32)
Julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä! Ja sit loppuu ruuti kesken kisan, kun ei psyyke kestä Ja yksi missi jäi pois hammastulehduksen takia. Oli vaivannut jo kesästä asti, eikä mennyt hoidattamaan?!!! Ienlihat mätänee, mut oonhan mä sentään missi! Mitä välii?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:22"]
Tosi naisellinen Tiina, huhhuh! Miehenä en voi ymmärtää minkälaisista perheistä nää silikonityrkyt oikein on. Minkälainen naisihanne? Taitaa tää tyrkkyys olla perinnöllistä. Mariannen äiti pisti perintörahat likoon tyttären kumitisseihin. Ne olivat tärkeysjärjestyksessä ykkösenä. Lapsukainen ei ollut valmis äidin petaamaan julkisuuteen. Rassukka ei ollut käynyt Juupajokea pidemmällä ja ulkomailla petti hermo, Hui! Säälittää, jos joku pikkupimatsu ottaa näistä " jätöksistä " mallia. Ei kovin smarttia porukkaa.
Häpeäisin silmät päästäni, jos joku perheestäni olisi tuossa porukassa.
[/quote]
No miksi sä, miehenä, katsot sitä sitten? :)
23, katsottiin koko perhe parin nuorten kaverin kanssa. Nuoriso halusi katsoa ja minä siinä tulia uuniin sytytellessäni sivusta seurasin. Yksi kerta riitti. Nuorten kommentit oli omaa luokkaansa... Tytär tämän sivuston avasi ja niin typerältä juttu vaikutti, että oli pakko sotkea soppakauha tähän. Tässä oli kaikki. Hyvää yötä !
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 23:14"]
23, katsottiin koko perhe parin nuorten kaverin kanssa. Nuoriso halusi katsoa ja minä siinä tulia uuniin sytytellessäni sivusta seurasin. Yksi kerta riitti. Nuorten kommentit oli omaa luokkaansa... Tytär tämän sivuston avasi ja niin typerältä juttu vaikutti, että oli pakko sotkea soppakauha tähän. Tässä oli kaikki. Hyvää yötä !
[/quote]
Joopa joo... :D
Hauskaa viihdettä. Aika itseironisiahan noi tuntuu olevan :)
Ei ole Amanda joka sieltä pois potkittiin.
Alisa taidettiin potkia ulos, kun lensi sieltä Suomeen samaan aikaan Mariannen kanssa ihan kuvausten alussa.
Amanda on liian laiha. Tiina Jylhä taas muuttunut mieheksi ja mun mielestä se häpeää itseään. Tai sitten se on jotenkin muuten masentunut ja onneton. Oli aikaisemmin erittäin itsevarma nainen, nyt kuin varjo itsestään.
Jäin miettimään, että saikohan tämä Marianne mitään apua paniikkiongelmaansa Suomeen paluun jälkeen.
Joku täällä jo totesi, että siinäkin tapauksessa tytön oma äiti osti silikonit tyttärelleen, koska " mielestäni Marianne on niin kaunis ja silikonit edistää uran luomista kauneusalalla " tai jotain vastaavaa mutsi kommentoi poseeratessaan lehden kannessa.
Jokainen äiti näkee aikuisuuden kynnyksellä olevan kullannuppunsa kauniina ja suloisena, mutta kenelle tulee mieleen pistää ukin perintö silikoneihin?! Minusta Marianne ylimeikattuna eilisessä ohjelmassa muistutti 50- luvun Mollamaijaa. Aika säälittävä. Jonkin sortin apua se lapsonen tarvitsis.
Kaikenkaikkiaan aika turhaa joukkoa, mutta katsojia taitaa riittää.
..voit vain toivoa jatkossakin( älykkyys ei periydy) ja muuten Alisa on älykkäämpi kuin sinä ja minä yhteensä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 21:29"]
Se Amanda on luomu, eikä ihan niin bimbokaan.
[/quote]
Nykyään silarit
Minä haluaisin olla sen Alisa Ranta-ahon näköinen :( mutta ehkä vähän älykkäämpi.