Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin käyttäisin ePassini? Käytettävä tämän vuoden 2020 aikana

Vierailija
30.11.2020 |

Entisaikaan, ennen tätä koronaa, olisin ehkä ostanut hierontaa, kylpylä-lahjakortin itselleni tai leffalippuja ja uimahallin pääsylippuja kasan. Nyt vaan on varsinkin epävarmaa, koska noi kylpylä- ja leffaliput voisi käyttää.
Uskaltaisinko mennä hierontaan?
Ideoita?
Museolippuja mulla on jo kukkarossa odottamassa parempia aikoja, että ei niitä nyt.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä nyt mihinkään. Käyttämätön raha palautuu takaisin työnantajalle. 

Vierailija
2/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion ostaa vielä jonkun videotreenipalvelun vuosikortin. Ehkä joku missä olisi joogaa ja lihaskuntoa. En oikein ole muuta keksinyt. Harmittaa kun ekaa kertaa epassi käytössä ja ei oo oikein pystynyt käyttämään sitä mihinkään. Kesällä ja alkusyksystä kävin vielä hieronnassa. Nyt ehkä voisin ostaa sarjakortin hierontaan ja toivoa, että esim keväällä pääsisi käyttämään. Tulee kuitenkin tuettua hierontayrittäjääkin, vaikka jäisivät lopulta käyttämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lahjakortti itsellesi hierontaan ja käytä myöhemmin. Itse olen hieroja ja monet nyt käyttäneet ePassinsa noin, niin tuli vaan mieleen.

Vierailija
4/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vain voisin käyttää sen henkilöstöetuni jossain... se saa*anan kortti on jäänyt johonkin. Palveluntuottaja sanoo, että kysy työpaikalta, siellä vastuuhenkilö selvittää. Mutta eipä näytä vastuuhenkilöä kiinnostavan alhaisen työntekijän edut. Haistakoot melenan.

Vierailija
5/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sen saa käyttää HSL:n bussilippuun, se on aina se viimeinen valinta jos ei muuta keksi. Eikö uimahalliin tms. voi hankkia sarjalippuja jotka ovat pitkään voimassa?

Vierailija
6/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin elokuvalippuja, ihan sama vaikka en käyttäisi mutta ei ainakaan palaudu (ex-)työnantajalle :D

Vierailija
7/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ketjutin museokorttiin pari vuotta käyttöaikaa. Lisäksi otin 20 kerran kortin salille, käyttöaika 2 vuotta.

Vierailija
8/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on koira niin agility tai dobo kurssille.

Vierailija
9/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa vain voisin käyttää sen henkilöstöetuni jossain... se saa*anan kortti on jäänyt johonkin. Palveluntuottaja sanoo, että kysy työpaikalta, siellä vastuuhenkilö selvittää. Mutta eipä näytä vastuuhenkilöä kiinnostavan alhaisen työntekijän edut. Haistakoot melenan.

Ei meillä ole mitään korttia käytetty. Nettiselain/mobiiliversio käyttöön.

Vierailija
10/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole mitään korttia käytetty. Nettiselain/mobiiliversio käyttöön.

No meillä ei ole ePassi, vaan toinen palvelu. Henkilöstöeduista kuitenkin kysymys. Kortti, jolle on ladattu tietty määrä rahaa, ja toimii kuin debit-kortti, ja voi käyttää vain tietynlaisiin palveluihin. Kortin piti tulla postitse, mutta ei ole puoleen vuoteen vielä näkynyt. Muutaman kerran tänä aikana henkilöstösihteerille laittanut kyselyä, mutta mitään vastausta ei tule. Että tämmöinen näennäinen etu, jota ei todellisuudessa saa käyttöönsä.