Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies laittaa vaimonsa alusvaatekuvia Facebookiin kaikkien nähtäväksi?

Vierailija
09.04.2014 |

Eli minulla eräs tuttu keskisuuren firman toimitusjohtaja, vanha patu laittaa vaimostaan ko. kuvia sinne esille. Vaimo on 10v nuorempi ihan hyvässä kunnossa, ei mikään missi mutta ei pahakaan. Kuvatekstinä tyyliin "vaimo laittoi tämän kuvan mulle kotoa, enää 2 pv liikematkaa jäljellä, sitten pääsen nauttimaan rakkaastani".. Siinä sit lapsetkin kehuu äitiä, 18-vuotias tytärkin "mun äiti on maailman kaunein ja sillä on maailman ihanin vartalo! tosi seksikäs <3" Ja vaimo tykkää nähtävästi huomiosta joten vähän väliä sinne tulee uusia kuvia. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on hiukan omituista? Mua ainakin jotenkin etoo tollainen, enpä laittaisi ikinä mieheni kalsarikuvia nettiin! Kavereina hänellä on minun lisäkseni kaikenlaisia puolituttuja ja väkiselläkin vie uskottavuutta minun silmissäni tuollainen sekoilu. Vaikea katsoa palavereissa silmiin tuollaista perverssiä. Omasta mielestäni perhe taitaa olla vähän häiriintynyt. Piilotin kyllä miehen päivitykset jo näkyvistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kyllä omituisen kuuloinen perhe. ehkäpä heille ei ole muilla asioilla kuin kauneudella väliä.

Vierailija
2/9 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kyllä omituisen kuuloinen perhe. ehkäpä heille ei ole muilla asioilla kuin kauneudella väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän ilmeisesti monien muiden miesten tavoin tykkää vaimonsa 'jakamisesta'. Ja vaimo ilmeisesti tykkää olla 'jaettavana'. 

Vierailija
4/9 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut

Vierailija
5/9 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan vitun sama mitä muut ovat mieltä.

Itse en noin todellakaan tekisi mutta jos joku muu tekee niin so what?

Vierailija
6/9 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi oksettaa :D

Vierailija
7/9 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kauppaa,vaimoaan?

Vierailija
8/9 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans yks samankaltainen tuttu, vaimo on tosin venäläinen ja 20v nuorempi joten leuhkii ilmeisesti, luulee et kaikki on kateellisia sille.. jotkut samanikäiset miehet korkeintaan  :)

Vierailija
9/9 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ylpeä vaimostaan näköjään. :) kivaa heille. Munkin mies laittaa kuvia musta omaan facebookkiin ja kirjoittaa kauniita kuvatekstejä. En pane yhtään pahakseni vaan se tuntuu oikeestaan tosi hyvältä. Paitsi joskus kun kauneus on katsojan silmässä ja kyseessä on joku omasta mielestäni ei-niin-onnistunut otos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi