Antaisitko 15v tyttäresi pukeutua läpinäkyvään paitaan?
Eli johonkin läpinäkyvään paitaan mistä näkyy rintaliivit alta ja korostettu rintavakoa. Hiukan vielä näkyy paljasta mahaa.
Ihmettelin, kun katselin tuttavan teinin kuvaa itsestään ja kaverista enkä antaisi omani sellaisissa kulkea missään.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on suomalaisteinillä ja venäläisellä katuhuoralla?
Venäläinen katuhuora pukeutuu tyylikkäämmin.
Suomalainen setämies saa huomiota vain katuhuoralta.
Kyllä ne 15-vuotiaat suomalaisteinit kyselee kauppojen edustoilla setämiehiltä josko toisi tupakkia tai olutta.
En antaisi, noita teinihoroja, pissiksii näkee ihan tarpeeksi.Peittäsivät burkaan kroppansa monta vaatekertaa ettei mikään näy..Kädetkin hanskat kuin hienot naiset ennen..
Entisen naisystävän 16vuotias tytär kulki aina iltaisin suihkun jälkeen läpinäkyvissä pikkareissa. En tiedä tiesikö itse että niistä näkyy läpi.
Vierailija kirjoitti:
Entisen naisystävän 16vuotias tytär kulki aina iltaisin suihkun jälkeen läpinäkyvissä pikkareissa. En tiedä tiesikö itse että niistä näkyy läpi.
Vaihdoitko sen entisen naisystävän tuohon tyttäreen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoitko sen entisen naisystävän tuohon tyttäreen?
Empä vaihtanut. Tykkään vähän vanhemmista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Pistätkö havainnollistavan kuvan?
Tapani57
Ja esko 66v
Ei uskota jonsei ole kuvaa!
Setä 60.
Ongelmallisille vaatteille käy pikku vahinko pyykkiä pestessä ja teinille tehdään selväksi, että uutta vastaavaa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Kotona voi, isän mieliksi. Muutoin ei.
Teilläkö tehdään niin?
Laita kuva niin osaan sanoa paremmin.
Mulla ei vaan huumorintaju riitä näihin tiettyihin kommenttehin täällä. Lehtien otsikoista voi sitten lukea ahdistelutapauksista siellä, täällä ja tuolla.
Kotona voi, isän mieliksi. Muutoin ei.