Miehellä on taas kuusipäiväinen työviikko
Kommentit (15)
Mites sulla?
Seitsemän päivän päivystys AV:llä...
Käytkö sinä oikeissa töissä?
Vierailija kirjoitti:
Siirtyisi 7-päiväiseen työviikkoon, se tuntuu tekevän monet tuntemani miehet onnellisiksi ja he todella nauttivat työnteosta.
Mun mieheni ei kyllä nauti yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mites sulla?
Käytkö sinä oikeissa töissä?
En varmaan, kun ei mun asiakaspalvelutöitä kuitenkaan oikeiksi lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sulla?
Käytkö sinä oikeissa töissä?En varmaan, kun ei mun asiakaspalvelutöitä kuitenkaan oikeiksi lasketa.
Tietysti lasketaan👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sulla?
Käytkö sinä oikeissa töissä?En varmaan, kun ei mun asiakaspalvelutöitä kuitenkaan oikeiksi lasketa.
Tietysti lasketaan👍
En mä usko, kun mä teen sitä kotona eli vähän kuin huutokauppakeisarin Aki ja Heli. Tosin ei sama ala eikä meillä rahaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sulla?
Tietysti lasketaan👍
En mä usko, kun mä teen sitä kotona eli vähän kuin huutokauppakeisarin Aki ja Heli. Tosin ei sama ala eikä meillä rahaa ole.
Tykkäätkö tehdä kotona hommia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sulla?
Tietysti lasketaan👍
Ei ole minun tapauksessa muuta mahdollisuutta ja jos mies olisi kivempi, niin tykkäisin. Itse työ on ihan mukavaa.
Meillä on kesällä yleensä aina 6 päivää töitä, 3 vapaata. Tosin vähän vaihtelee, koska työvuorot elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sulla?
Tietysti lasketaan👍
Ei ole minun tapauksessa muuta mahdollisuutta ja jos mies olisi kivempi, niin tykkäisin. Itse työ on ihan mukavaa.
Kannattais varmaan erota jos ei mies oo kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sulla?
Tietysti lasketaan👍
Kannattais varmaan erota jos ei mies oo kiva.
En halua luopua työstäni.
Vierailija kirjoitti:
Ooo nouuuuu!
Tässäpä fiksu kommentti🤔en kyllä ymmärrä, miksi tuollaisia yleensä kannattaa laittaa, ihan tarpeetonta.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksahtaa nyt sianjätöltä.
Ei missään nimessä. En aio työtäni jättää.
Siirtyisi 7-päiväiseen työviikkoon, se tuntuu tekevän monet tuntemani miehet onnellisiksi ja he todella nauttivat työnteosta.