Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolessa vuodessa kiinteytyminen ja laihtuminen?

Vierailija
29.11.2020 |

Ainakin aikoinaan Jutta ja puolen vuoden superdieetit -ohjelmassa se yksikin nainen laihtui ja kiinteytyi huimasti, samoin se toinen nuori tumma nainen.

Jutta siinä projektin alussa sanoi sille, että tiristetään susta 25 kiloa läskiä puolessa vuodessa. Ja se nainen muuten laihtui ja kiinteytyi!

Haluan pystyä samaan! Ruokavalio on valmiina, se on yhdestä lehdestä otettu personal trainerin suunnitelema. Ja aerobista liikuntaa reilusti, myös hiittiä ja lihaskuntotreeniä. 2 lepopäivää viikossa. Toivottavasti onnistun.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Minä tein sen ja olen tosi tyytyväinen!

Vierailija
2/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai painonpudotus tyssää jos tekee lihaskuntotreeniä paljon? Panostanko vain aerobiseen nyt alkuun ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistut helposti. Syö säännöllisesti muutaman tunnin välein keveitä välipaloja ja treenaat niin hyvä tulee

mies52v

Vierailija
4/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai painonpudotus tyssää jos tekee lihaskuntotreeniä paljon? Panostanko vain aerobiseen nyt alkuun ???

Lihaskuntotreeni muokkaa tehokkaasti vartaloa. Keskity sentteihin kilojen sijaan.

Vierailija
5/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikaa aerobista. On paljon tehokkaampaa nosta paunoja 4krt viikossa + 1 aerobinen lenkki, kuin paahtaa 7 pv viikossa tuntikaupalla pururataa. Aloitin kehoni muokkaamisen maaliskuussa ja olen kuin eri ihminen nyt. Sitä ennen juoksin puoli vuotta 30-60 min päivässä enkä laihtunut kuin 2kg.

Vierailija
6/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liikaa aerobista. On paljon tehokkaampaa nosta paunoja 4krt viikossa + 1 aerobinen lenkki, kuin paahtaa 7 pv viikossa tuntikaupalla pururataa. Aloitin kehoni muokkaamisen maaliskuussa ja olen kuin eri ihminen nyt. Sitä ennen juoksin puoli vuotta 30-60 min päivässä enkä laihtunut kuin 2kg.

Siis painoja :D. Toki paunojakin hah.

Vierailija
7/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistut helposti. Syö säännöllisesti muutaman tunnin välein keveitä välipaloja ja treenaat niin hyvä tulee

mies52v

Jos treenaa, pitää syödä kunnolla. Pahimpia virheita jonka lähes kaikki laihduttajat tekevät on vähentää kaloreita ja lisätä liikuntaa. Sillä saa vain päivittäisen kalorinkulutuksensa alas ja lihasmassan katoamaan sekä kehon stressitilaan. Olen laihduttanut 12kg syömällä 2000 kcal päivässä ja nostamalla punttia 3- 4 kertaa viikossa.

Vierailija
8/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mjaa, itse aloitin juoksemisen niin laihduin 5kg ja jalkoihin tuli kivat lihakset. Riippuu varmaan mitä muuta tekee ja syö.

Vierailija
9/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, puolessa vuodessa ehdit jo todella hyvin omaksua uudet rutiinit ja tavat jatkoakin varten!

Olen itse nyt treenannut säännöllisesti (rankkaa liikuntaa slai/spinni/pump) n. 4x viikossa kahden vuoden ajan. Olen varmaan jotenkin hidas, mutta huomaan että nyt on todellisia tuloksia näkyvissä mitkä ei katoa jos jää väliviikko liikuntaan. Ihana huomata se kliseinen totuus, että pitkäjänteisyys palkitaan :D

Vierailija
11/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, puolessa vuodessa ehdit jo todella hyvin omaksua uudet rutiinit ja tavat jatkoakin varten!

Olen itse nyt treenannut säännöllisesti (rankkaa liikuntaa slai/spinni/pump) n. 4x viikossa kahden vuoden ajan. Olen varmaan jotenkin hidas, mutta huomaan että nyt on todellisia tuloksia näkyvissä mitkä ei katoa jos jää väliviikko liikuntaan. Ihana huomata se kliseinen totuus, että pitkäjänteisyys palkitaan :D

Lihasten rakentamisessa ainakin menee aikaa. Ensimmäiset kolme kuukautta tapahtuu nopeammin, mutta sen jälkeen hidastuu ja vaikeutuu. Jos haluat lihaksia, siihen kannattaa varata enemmän aikaa kuin puoli vuotta, mutta laihtua voi toki siinä ajassa paljon. 

Vierailija
12/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa täytyy alottaa ja laittaa koko elämä remppaan. Ihan kauheeseen rapakuntoon päässy, mutta pohjalta pääsee vaan ylöspäin. Kiitos inspiraatiosta!

Vierailija
13/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule onnistumaan. Minäkin olen 3v yrittänyt laihduttaa.,ei muutosta. N 98kg

Vierailija
14/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein saman ja lähti hiukset painon ohessa.

Vierailija
15/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sillä että jättää turhat hiilarit pois ja aloittaa säännöllisen liikunnan niin laihtuu. Jos tarkoituksena on vain laihtuminen jos haluaa parantaa lihaskuntoa niin salilla onnistuu helpointen ja salitkin järjestävät ryhmäliikuntoja jos aerobinen kiinnostaa. :D Säännöllistä jumppaa ja ateriarytmiä. Niin tulokset on taattu

Vierailija
16/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Jos treenaa, pitää syödä kunnolla. Pahimpia virheita jonka lähes kaikki laihduttajat tekevät on vähentää kaloreita ja lisätä liikuntaa. Sillä saa vain päivittäisen kalorinkulutuksensa alas ja lihasmassan katoamaan sekä kehon stressitilaan. Olen laihduttanut 12kg syömällä 2000 kcal päivässä ja nostamalla punttia 3- 4 kertaa viikossa.

Kunnolla, mutta miinuskaloreilla jos meinaat laihtua. Tätä ikävää tosiasiaa ei kannata unohtaa. 1,5-2g proteiinia päivässä vähentää lihasmassan hävikkiä. Fakta on myös se, että jos haluat 1/2v laihduttaa 20kg, niin tuo tietää keskimäärin yli -700kaloria päivässä.

mies52v

Vierailija
17/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Kunnolla, mutta miinuskaloreilla jos meinaat laihtua. Tätä ikävää tosiasiaa ei kannata unohtaa. 1,5-2g proteiinia päivässä vähentää lihasmassan hävikkiä. Fakta on myös se, että jos haluat 1/2v laihduttaa 20kg, niin tuo tietää keskimäärin yli -700kaloria päivässä.

mies52v

Alussa laihduttaja voi sekä laihtua että kerätä lihasmassaa samanaikaisesti. 

Vierailija
18/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

Kyllä, aloittelija voi. Vähäkään pidempään treenannut ei voi ilman anabolisia. Vai tiedätkö jonkun vuosia treenanneen jonka tulokset ovat parantuineet laihdutuskuurilla?

mies52v

Vierailija
19/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.2kg per kuukausi varmaan suositeltavampi (terveellisempi) pudostustahti.

Vierailija
20/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

Kyllä, aloittelija voi. Vähäkään pidempään treenannut ei voi ilman anabolisia. Vai tiedätkö jonkun vuosia treenanneen jonka tulokset ovat parantuineet laihdutuskuurilla?

mies52v

Maltillisilla miinuskaloreilla voi kerätä myös lihasmassaa eli esimerkiksi -100 kaloria. Ei kai nykyisin enää mitään järjettömiä bulkkeja oikein suosita kuin ehkä vanhat bodarit. Mutta tosiaan, mainitsinkin jo alussa, että aloittelijan ei niin tarvitse asiasta huolehtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi