Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette viritelleet jouluvalot maskiinne?

Vierailija
29.11.2020 |

?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on visiiri ja siinä on jo kuusenkoristeista tehty kauniit kehykset ja lumispreitä suihkutettu kivasti, niin että olis ikkuna kuurassa. Silmän reijät sitten jätetty siihen vain.

Vierailija
2/7 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin visiiriin kultakimalletta, kulkusia ja nätit valot, mutta tuo paristokotelo on tosi hankala. Miten ootte saaneet niin ettei näy? Jeesusteipillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja poron korvat.

Vierailija
4/7 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippusiteellä saa kätsysti patterikotelon pampulaan ja sit tukka ponnarille. Kotelon voi koristella myös nätiksi, niin ei kiinnitä huomioo.

Vierailija
5/7 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin visiiriin kultakimalletta, kulkusia ja nätit valot, mutta tuo paristokotelo on tosi hankala. Miten ootte saaneet niin ettei näy? Jeesusteipillä?

Ei hitto tekis mieli kyllä tehdä näin ja mennä Helsingin keskustaan sen kanssa :D

Vierailija
6/7 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto tekis mieli kyllä tehdä näin ja mennä Helsingin keskustaan sen kanssa :D

Tee ihmeessä :'D voisi tuoda piristävää mieltä 

Vierailija
7/7 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nippusiteellä saa kätsysti patterikotelon pampulaan ja sit tukka ponnarille. Kotelon voi koristella myös nätiksi, niin ei kiinnitä huomioo.

Kiitti tästä! Mä mietin jo, että onko pakko hankkia tonttulakkikin ja sinne piilottaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi