Virhe vetää pullollinen viiniä näin myöhään illasta, kun huomenna on töitä?
Kommentit (6)
Tyydyin puoleen pulloon ja tiedän, että sen vuoksi nukun ensi yönä huonosti, unen laatu on kehnoa. Koko pullon jälkeen olisin nukkunut vielä huonommin tai en ollenkaan. Alkoholi todellakin vaikuttaa unen laatuun. Kun en ole ottanut mitään, nukun kuin pieni vauva, syvää, rauhallista unta. Pari lasia viiniä riittää siihen, että sydämen syke yöllä on kiivaampi ja epätasaisempi ja kuorsaan.
Ihan hyvin.
Kun olin aikoinaan ambulanssissa hommissa niin kotona oli oma alkometri, tiesi sitten sanoa että kumpi on kuskina aamupäivän.
Ja tulihan sitä otettua joka ilta, ainoastaan jos olin yövuorossa niin ei, mutta sitte otettiiin heti aamukasin jälkeen ku pääsi kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin.
Kun olin aikoinaan ambulanssissa hommissa niin kotona oli oma alkometri, tiesi sitten sanoa että kumpi on kuskina aamupäivän.
Ja tulihan sitä otettua joka ilta, ainoastaan jos olin yövuorossa niin ei, mutta sitte otettiiin heti aamukasin jälkeen ku pääsi kotiin.
Nuorempana, ravintolahommissa ollessa tuli juotua joka työpäivän päälle 0.7 viskileka ja seuraavana päivänä taas virkeänä töihin. Enää ei sitä tahtia jaksaisi.
M 45
Jos siitä on enemmän nautintoa kuin haittaa niin ei silloin ole virhe.
Ite en tykkää siitä tunteesta kun menee nukkumaan ja on juonut vajarit alkoholia. Silloin on ihan kiihtyneessä tilassa, sydän hakkaa ja kusettaa niin maan pérkeleesti ja suuta kuivaa.
Ei ole virhe!
Nukuttaa vaan paremmin ja pienessä krapulassa ihminen on luovimmillaan.