Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liiottelua kieltäytyä joulunvietosta samalla ja naapuripaikkakunnalla asuvien kanssa?

Vierailija
29.11.2020 |

Olen jo suunnitellut kerrankin olevani lasten kanssa ihan rauhassa kotona omalla aikataululla ja syömässä niitä ruokia, joista itse tykätään.. Korona-aikanakin näköjään voi tällaisesta ratkaisusta pahoittaa mielensä :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän julmaa kieltää isovanhempia tapaamasta lapsenlapsiaan. Oletan, että tässä on kyse jostain "ilkeän" anopin välttelystä. Mitä lapset ovat tästä järjestelystä mieltä? Vai oletko mielivaltaisesti vaan yksin päättänyt asian?

On suositeltu, että vain oma talous. Siinä se ongelma onkin, kun isovanhemmat vaativat tapaamisia jouluna. Ja heille tulee paha mieli, jos ei tavata.

Tämä. Jos paikalla olisi vain isovanhemmat niin voisin harkita, mutta paikalla on tietysti tädit ja sedät puolisoineen ja lasten serkut. Menee 10 henkilön määräkin yli..

10 hengen rajoitus koskee vaan yleisötilaisuuksia. Onhan perheitäkin, joissa on yli 10 jäsentä..

Vierailija
22/24 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas epämääräinen ohjeistus THL:n Salmiselta aamu-tv:ssä. - Jouluna saa matkustaa ympäri Suomen ja kokoontua miten huvittaa, kunhan käyttää omaa harkintaa. - Tämä kuva mulle tuli herran puheista. Miksei ole pokkaa sanoa, että pysykää kotona oman perheen jäsenten kesken? Miksi tämä yksi päivä vuodessa on niin kamalan tärkeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa se sinkkusisarus. Hänet täytyy kutsua, kun on niin yksin.

Myös muut sinkut.

Vierailija
24/24 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa se sinkkusisarus. Hänet täytyy kutsua, kun on niin yksin.

Myös muut sinkut.

Onko se yksinolo niin kauheaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän