Minne lähdet lomalle, kun pääsee taas matkustamaan?
Näin marraskuussa mieli tekisi etelän lomalle, aurinkoa ja hyvää ruokaa.
Kommentit (63)
Thaimaahan moikkaamaan tuttuja, sitten Tansaniaan kun se peruuntui koronan takia. Euroopasta ainakin Kroatia ja Tsekki ja Ukraina. Jep, olen himomatkailija, aina on joku reissu suunnitteilla.
Matkailija kirjoitti:
Prahaan oli tarkoitus viime kesänä mennä, joten se on edelleen listalla ensimmäisenä. Tosin lähden melkein mihin tahaansa, kunhan ilman maskia, koronatestiä ja karanteenia pääsee.
Minullakin on Praha ensimmäisenä listalla ja oli tarkoitus käydä jo viime kesänä. Sen lisäksi kelpaa myös muu Itä-Eurooppa sekä Saksa, Norja ja Ruotsikin. Etelä-, tai Länsi-Eurooppa ja muut maanosat eivät kiinnosta.
Krakova ollut menolistalla jo pidempään ja kaukomatka n.5v tauon jälkeen oli tarkoitus toteuttaa nyt kun poika saa lakin, mutta ei niin ei.
Olisihan noita, kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin kaukainen asia tuo, että tokkopa lähden yhtään mihinkään tämän elämän aikana. Tulot ei riitä.
Sama täällä.
En mihinkään.
Olen jo nyt säästänyt niin paljon rahaa siinä, etten ole lähes vuoteen matkastunut ulkomaille, että en matkusta jatkossakaan.
Alan vihdoin toteuttaa niitä muita haaveita.
Naurattaa oikein itseni, miten muka tärkeää on ollut joka loma matkustaa jonnekin ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Matkailija kirjoitti:
Prahaan oli tarkoitus viime kesänä mennä, joten se on edelleen listalla ensimmäisenä. Tosin lähden melkein mihin tahaansa, kunhan ilman maskia, koronatestiä ja karanteenia pääsee.
Minullakin on Praha ensimmäisenä listalla ja oli tarkoitus käydä jo viime kesänä. Sen lisäksi kelpaa myös muu Itä-Eurooppa sekä Saksa, Norja ja Ruotsikin. Etelä-, tai Länsi-Eurooppa ja muut maanosat eivät kiinnosta.
Minulla on ollut vuosien saatossa pitkä lista maita, joissa olen halunnut käydä. Tokio, Peking, New York ja Rio de Janeiro etunenässä. Sitten kiersin Etelä-Euroopan pääkaupunkeja ja nyt on vuorossa Keski-Eurooppa. Ehdin jo käydä Budapestissä ja nyt se Praha on siis seuraavana listalla. Sitten alkaa taas kaukomatkailu ja Taj Mahal on listalla ensimmäisenä.
Kun nyt pääsis edes Helsinkiin. Kävisin taidemuseoissa, tapahtumissa,kahvilla, syömässä ja muuten vain hengailemassa. Eihän se ole ole kuin 60km päässä, mutta ei ole vuoteen tullut käytyä, sattuneesta syystä. Ennen viikottain.
Las Palmasiin
350 aurinkoista päivää vuodessa.
Syyskuulta siirretty toukokuulle lennot Italiaan.
Toinen olisi viivästynyt synttärireissu Englannin puutarhoihin. Ja Tallinnaankin on yksi voucher käyttämättä
Portugali,Romania,Bulgaria, Albania tai manner Kreikka. Ei oo tullu käytyä. Italia on kyllä suosikki mutta haluan nähdä uusia maita.
Vierailija kirjoitti:
Puolaan
Olisi kyllä tosi kiva, jos Suomesta menisi taas laiva Puolaan. Linja lopetettiin kun Viron matkailu alkoi.
Olisi Eurooppa lähempänä.
Kroatiaan, Portugaliin tai Kreikkaan. Portugalissa haluaisin viettää muutaman kuukauden. Kreikassa olen viettänyt aikaa 4 kk ja voisin sielläkin ottaa uusiksi työskentelyn ja lomailun yhdistelmän. Vasta sitten, kun Korona selätetty ja maskit jääneet unholaan.
Koko ajan on päässyt matkustamaan...
Alanya tai Sunny Beach!