Kuinka paljon ennen nukkumaanmenoa menet vuoteeseen?
Itse olen jo nyt peiton alla sängyssä, vaikka alan varmaan vasta puolilta öin nukkumaan. Ikkunassa palaa tunnelmavalo ja senkin päällä kynttilät. Käyn toki vielä vessassa ja ehkäpä napostelen jotain pientä.
Kommentit (18)
Luen sängyssä vartin verran, sitten alkaa väsyttää ja nukahdan muutamassa minuutussa.
5-30 min.
Jos nyt ei millään nukuta niin nousen sängystä ja teen jotain muuta ja menen takaisin sänkyyn silloin kun nukuttaa.
Menen sänkyyn n. klo 23, mutta unta saan ehkä kahden kolmen tunnin päästä. Krooninen insomnia.
Luen sängyssä noin puoli tuntia, ennen kuin käyn nukkumaan.
Menen sänkyyn viimeistään klo 23 ja armonaikaa selata Pinterestiä tabletista on vain 23:15 saakka. Joskus kerkeän selata enemmän kun menen aikaisemmin petiin.
Menen sänkyyn vasta kun olen väsynyt. Sitten nukahdan 5 minuutissa. Yleensä klo 23.30
Riippuu vähän.. joskus voi mennä tunteja mutta yleensä ehkä noin puolisen tuntia - tunti kun selailen puhelinta. Tiedän ettei sitä pitäisi tehdä mutta....
5-10 minuuttia. Sänkyyn vasta väsyneenä. Sinne ei pidä mennä loikomaan ja odottamaan unta.
Menen sänkyyn sitten kun nukuttaa, yleensä nukahdan aika nopeasti, 10 minuutissa varmaan.
Max 5 minuuttia menee ennen nukahtamista. Meneen sänkyyn vasta kun nukuttaa.
Puolesta tunnista tuntiin, menee kirjan kanssa.
Petiin menen noin klo 19, nukahdan klo 24-02. Katselen sarjoja, luen, syön välillä yms
Hei aloittaja, mitä sä teet sen napostelun lisäksi siellä sängyssä?
Meillä valmistellaan tähän aikaan päivällistä. Sänkyyn menen klo 23 aikoihin, pyrin menemään ennen puoltayötä. Saatan vielä lukea ja joskus hyvä kirja vie mukanaan reippaasti seuraavan vuorokauden puolelle. Usein on kyllä silmät niin väsyneet, ettei enää jaksa. Äänikirjoista en tykkää, kirja on minulle visuaalinen kokemus.
Väh. puol tuntia. Enimmillää ehkä 1,5-2h.
En ikinä nukaha 5 minuutissa enkä vartissa, ellen tyylii ole jossain sammumiskunnossa
En makaa sängyssä ennen nukkumaan menoa, sitä varten on vaikkapa sohva olohuoneessa.
Menen petiin, kun tarkoitus käydä nukkumaan ja nukahdan 1-10min sisällä, kello on 22.30-24 silloin.
Suurinpiirtein 2 minuuttia.