Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halujen muuttuminen laukeamisen jälkeen!

Minä vaan
29.11.2020 |

Mistä johtuu ilmiö että kaikkea on mielessä, mutta laukeamisen jälkeen haluat nollassa. Seksin aikana kiinnostaisi leikkiä spermatulla pillulla; toivoo että nainen jatkaisi kaikkea mutta kun kuti lähtenyt menee fiilis aina aivan täysin. Ei kiinnosta enään lainkaan. Miten mahtaisi pysty opettamaan itsensä uuteen, jotta voisi antaa oman nautinnon jälkeen lisää myös toiselle osapuolelle.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille naiselle että haluat sen tulevan istumaan naamalle sen jälkeen kun oot päästänyt lastis sen sisään. Muista vaan sanoo että se täytyy tehdä vaikka laukeamisen jälkeen vastustelisit, eikä saa kysellä enää että haluatko oikeesti. Nämä jutut täytyy sopia etukäteen ja sitten vaan nuolet sen naises orgasmin.

Vierailija
2/17 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiön nimi on post coitum triste eli orgasmin jälkeinen eräänlainen euforian vastaliike, jolloin koko homma tympii. Kestää yleensä vain hetken, jonkajälkeen halut palaavat taas. Eräänlainen aaltoliike tunnetasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se halu sieltä taas palaa kun vain jatkaa jotain tekemällä, nuolemalla ym. Tai kaivat käsiraudat esiin ja laitat niilla naisen sänkyyn kiinni ja alat häntä hoitelemaan niin ihme on jollei into nouse taas pian kalun kanssa;)

Vierailija
4/17 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ihan sama, ennen ekaa laukeamista mielessä on että otetaan useampi erä, mutta kun laukeaminen tapahtuu, "mieli" lässähtää eikä tee mieli enää yhtään mitään.

Asiaa on "harjoiteltu" niin että välillä sovitaan niin että vaimo saa vuorostaan sitoa minut kunnolla sänkyyn eikä päästä irti ennenkuin on kaksi tai kolme orgasmia tullut (95% kerroista vaimo on sidottuna).Yleensä homma menee niin että vaimo vibraa itseään ja kiusoittelee vibralla ja imemällä minulle ensimmäisen orgasmin. Sen jälkeen hoitelee uuden seisokin ja pitää oikein kunnon "ratsastustunnin". Kakkos orgasmi ei tulekaan enää niin helposti, joten saa kuulemma kunnolla nautintoa. Jos kolmos orgasmiin mennään niin 69-asento ja kahden edellisen yhdistelmä käyttöön. Parhaillaal on ollut sellainen vajaan kolmen tunnin X-asento sessio, tosin ihan nautinnollinen, vaikka enemmän tosiaan tykkään siitä että vaimo on seksikkäästi puettuna tilallani😉

Vierailija
5/17 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä...miehelläni on kiima aina kova. Kovat jutut uudesta erästä ja kuinka hoitaa minut loppuun...laujeaa itse ja homma loppuu siihen. Aina! Tämän kun olisi minulle avannut ymmärtäisin. Mutta kun ei puhua pukahda.

Vierailija
6/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä ihan sama juttu! Eikä oo sillai kumppanista kiinni, vaan ihan itsetyydytyksessä menee myös noin! Kiima on ihan hirmuinen, ja kaikki tuntuu ihanalta ja haluaa hirveesti lisää! Mut orgasmin jälkeen 10 sekuntia, ja mieli on ihan maassa! Masentaa, ja ahdistaa. Tekee mieli pois koko tilanteesta!

Vierailija
7/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä ihan perusjuttu. Mielenkiintoista omalla kohdalla kuitenkin on, että ilmiö tuntuu lieventyneen aikojen kuluessa, ei ole nyt viiskymppisenä ollenkaan niin paha kuin nuorempana. En tiedä mistä johtuu, voi olla osin psyykkinenkin ilmiö, eikä pelkkää fysiologiaa. Olen pyrkinyt vaimon kanssa avoimempaan seksuaalisuuteen, puhun asioista, kerron omasta olosta ja tuntemuksista, ja jos esim tekee mieli tyydytellä itseäni, niin teen sen ihan hänen aikanaan enkä missään salapiilossa. Ehkä se on vähentänyt sellaista piilevää, järjenvastaista syyllisyyden tunnetta ja sitä kautta helpottanut tätä orgasmin jälkeistä tunnetta.

Toisaalta olen kyllä myös harrastanut paljon enemmän orgasmikontrollia ja pitkittämistä, monesti vain tyydyn kiihottamaan itseni orgasmin rajoille, mutta jätän orgasmin ottamatta. Olen huomannut, että se ikävä tunne on sitä vähäisempi, mitä perusteellisempi orgasmi on kyseessä. Nopea runkku tai vahingossa lipsahtanut orgasmi jättää sen puolisyyllisen olon paljon helpommin kuin viimeiseen asti pitkitetty nautinto.

Vierailija
8/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yks lääkäri kertoi näin: Luonto haluaa, että mies pystyy hedelmöittämään naisen aina kun se on mahdollista. Mutta se ei ole mahdollista ennen kuin miehen elimistö pystyy keräämään tarpeeksi siittiöitä säiliöihin edellisen siemensyöksyn jälkeen. Siihen menee aikaa tunti-pari. Siksi useimmilla miehillä elimistö erittää heti siemensyöksyn jälkeen vastahormoneita vereen. Nämä tekevät mm. terskan sellaiseksi, ettei siihen juurikaan voi koskea. Ja ajatuskin seksistä tympäisee.

Näin ei tapahdu kaikilla miehillä. Nyt vanhempana minä saan erektion ja voin jatkaa miltei heti. Nuorempana terska oli kosketusarka yli vartin. Ja seksin ajatteleminenkin tympi sinä aikana. Uusintaan tarvittiin parin tunnin väli.

Vierailija
9/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on biologisesti siksi, ettei uros voi naida naarasta heng*ltä.

Vierailija
10/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle yks lääkäri kertoi näin: Luonto haluaa, että mies pystyy hedelmöittämään naisen aina kun se on mahdollista. Mutta se ei ole mahdollista ennen kuin miehen elimistö pystyy keräämään tarpeeksi siittiöitä säiliöihin edellisen siemensyöksyn jälkeen. Siihen menee aikaa tunti-pari. Siksi useimmilla miehillä elimistö erittää heti siemensyöksyn jälkeen vastahormoneita vereen. Nämä tekevät mm. terskan sellaiseksi, ettei siihen juurikaan voi koskea. Ja ajatuskin seksistä tympäisee.

Näin ei tapahdu kaikilla miehillä. Nyt vanhempana minä saan erektion ja voin jatkaa miltei heti. Nuorempana terska oli kosketusarka yli vartin. Ja seksin ajatteleminenkin tympi sinä aikana. Uusintaan tarvittiin parin tunnin väli.

Yhtä lailla naisella on klitoris kosketusarka ison o:n jälkeen. Kun on saanut, on saanut, mutta noin vartin päästä tekee mieli toisen kerran.

Vierailija
11/17 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että, hienoa kuulla etten olekkaan asian kanssa yksin. Vaimoltani saanut käsityksen että aikaisemmat miehet ovat pystyneet jatkamaan uudestaa heti. Jo olen kokenut että olen jotenkin poikkeus taitaakin olla että vaimon aiemman ovat olet poikkeuksia. Ja että kun käskee vain vaimon jatkaan niin se palautuu sieltä ja mahdollinen jatkaminen voi vaikka onnistua. Menee testiin viimeistään tänä iltana. Kiitoksia kaikille vastaajille.

Vierailija
12/17 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lienee johtuu, että välillä pystyy jatkamaan uudelle kierrokselle heti perään. Ei ole montaa päivää aikaa, kun esileikki venähti omalta osalta vähän turhan pitkäksi ja lähäristä naitiin ja vaimo alkoi olemaan tosi lähellä omaa laukeamistaan. Ei voinut mitään ja minä tulin ensin. Jatkoin hitaasti ja liikuin pienin liikkein mahdollisimman syvällä ja kun vaimokin laukesi, niin huomasin, että taas pystyy jatkamaan. Homma jatkui takaapäin ja tulin, kuin tulinkin uudelleen. Mielestäni liukastetta vaan on liikaa, jos edellinen lasti menee sisään, mutta se nyt ei kuulunut tähän keskusteluun😅

Vierailija
13/17 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mahdollisuus on, ettet välillä ejakuloi lainkaan kun harrastatte seksiä. Tällöin pysyt jatkuvasti virittyneenä. Me vaimon kanssa harrastamme seksiä 3-4 kertaa viikossa, mutta laukean vain kerran 1-2 viikossa. Yleensä annan vain suuseksiä vaimolle, mutta toisinaan harrastamme myös yhdyntää. Tällöin lopetan, kun tunnen olevani lähellä laukeamista ja jatkan suuseksillä. Silloin tällöin saan vaimolta luvan laueta ja silloin panen loppuun asti. Voit kuvitella, että olen jatkuvasti eroottisesti virittynyt ja vaimo puolestaan saa seksiä niin paljon kuin haluaa. Alussa oli vaikeaa rauhoittua seksin jälkeen, kun ei saanut laueta, mutta nykyisin se tuntuu jotenkin energiseltä ololta ja hyvällä tavalla erikoiselta.

Vierailija
14/17 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä...miehelläni on kiima aina kova. Kovat jutut uudesta erästä ja kuinka hoitaa minut loppuun...laujeaa itse ja homma loppuu siihen. Aina! Tämän kun olisi minulle avannut ymmärtäisin. Mutta kun ei puhua pukahda.

Tässähän se mies punnitaan. Onko valmis näkemään 'vaivaa' naisen nautinnon eteen, vaikka itse ei siitä enää samanlaista nautintoa saakaan. Ne miehet jotka jatkaa oman laukeamisen jälkeen ja pitävät huolta siitä että nainenkin saa, ovat kullanarvoisia. Ja myös valitettavan harvinaisia.

15/17 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tosiaan heti pysty jatkamaan. Mutta sitä varten pitää olla kaveri apuna..

Vierailija
16/17 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuon itsessäni. Olen kiihottuneena valmis melkein mihin vaan, voisin esim. imeä miehen kalua ja palleja intohimoisesti, niellä spermaa ja nauttia siitä. Mutta orgasmin jälkeen, jos se kulli ei nyt ihan ällötä, niin ei paljon halutakaan.

Vierailija
17/17 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käytännössä täysin vieras ilmiö, josta olen kyllä kuullut että joillakin miehillä voisi olla noin. Silloin kun naiseni osoittaa haluavansa uutta erää, ei kun kullia hetken suuhun palauttamaan se kivikovaksi ja taas mennään. Ei tule tuollaista seinää vastaan ennen kuin kyvyt parin tunnin mesomisen päätteeksi loppuu hetkeksi vaikka halut olisi edelleen tallessa ja siinä kohtaa siirrynkin useimmiten antamaan naiselleni suuseksiä tai muunlaista hyväily, joka on kyvyille oikein hyvää elvytystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi