Mitä teillä on ruoaksi tänään?
Itse laitoin tovi sitten kanalasagnen uuniin, aika herkullinen tuoksu 😋.
Kommentit (34)
Lihamureketta, duchesse perunoita, salaattia. Jälkkäriksi pullaa ja maitoa.
No olen tässä miettinyt kun ei minulla ole oikein mitään. Nuudeleita on, muttei jaksaisi niitä kun jo viikon ainakin syönyt. Toinen vaihtoehto on tehdä makaronimixillä makaroni&soijarouhepata, runsaasti ketsuppia ja valkosipulia.
Sitäkin on tullut kyllä syötyä, mutta siinäpä ne vaihtoehdot. Tai keittää makaronit vain kanaliemessä.
Mä tein perunamuusia, lihapullia/paistettua tofua, puolukkasurvosta ja höyrytettyä, suolalla ja sitruunalla maustettua parsakaalia. Mokkapaloja oli jälkiruuaksi, kun niitä sattui olemaan. Ruuan saneli se, mitä oli menossa tai oli jo mennyt vanhaksi.
Kohta syödään fajitakanaa, riisiä, kastiketta sekä fetasalaattia!
Tein eilen itse kebab -pötkön. Sitä syötiin tänään lohkoperunoiden, kastikkeiden ja salaatin kera.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein perunamuusia, lihapullia/paistettua tofua, puolukkasurvosta ja höyrytettyä, suolalla ja sitruunalla maustettua parsakaalia. Mokkapaloja oli jälkiruuaksi, kun niitä sattui olemaan. Ruuan saneli se, mitä oli menossa tai oli jo mennyt vanhaksi.
Toivottavasti et tehny mistään vanhasta ruokaa kuitenkaan.
Muuten kuulostaa todella hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et tehny mistään vanhasta ruokaa kuitenkaan.
Muuten kuulostaa todella hyvältä.
No olen tehnyt päiväysvanhaa tofua monta kertaa, ja tein nytkin. Ei haissut tai maistunut pahalle, eikä muutenkaan näyttänyt oudolta.
Possunkyljyksiä ja uunijuureksia. Salaattia en jaksanut tehdä.
Kurpitsa-kikhernecurrya ja riisiä. Tein ison annoksen, joten siitä syödään vielä huomennakin.
Kaappientyhjennystä, kun ei ole rahaa mennä kauppaan.
Tänään syötiin siis makaronia, parsakaalia, vihreitä papuja ja jaettiin sitten vielä yksi säilykerasia sardiineja.
Omatekoista lihamakaroni laatikkoa 😋😋
Välimerenpelti, vähän mukaillen. Oli muuten hyvää!
Tomaatti-oliivi-possupannua ja perunamuussia.
Kinkku-kasvispiirakkaa ja kylmäsavulohipiirakkaa.
Päivällä uunijuureksia ja lidlin joulumakkaraa. Ei kaneli kyllä ole oikein minun mielestä makkaran mauste. Illalla puolukkakiisseliä ja maitorahkaa,
miehelle munajuustovoileipä lisäksi ja luumutomaattia
Neljän juuston ötkeri uuniin ja tonnikalapurkillinen + metua päälle. Valkosipulia. Jääkylmä lonkero.
On vähän darra.