Yksityistilaisuus välttäminen vs koulut on auki
Mikä järki yli 10 hengen yksityistilaisuuksien välttäminen mutta samaan aikaan koulut auki jossa paljon enemmän ihmisiä. Nyt on paljon pahempi tilanne kuin keväällä mutta koulut on auki, miksi?
Kommentit (25)
Tämä on todella hyvä kysymys. Minun lapset olisivat kyllä mielellään etäkoulussa. Voisi ihan hyvin laittaa lapset etäkouluun 4. luokasta ylöspäin koska sen ikäiset selviävät tehtävistään jo ilman apua. Kouluissa jatkotartunnat ovat kyllä harvinaisia. Toisen lapseni luokalla oli koronatapaus eikä kukaan muu luokasta sairastunut. Lapsi ei tartuttanut edes muita perheenjäseniä. Näin kävi myös yhden rinnakkaisluokalla olevan koronatapauksen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todella hyvä kysymys. Minun lapset olisivat kyllä mielellään etäkoulussa. Voisi ihan hyvin laittaa lapset etäkouluun 4. luokasta ylöspäin koska sen ikäiset selviävät tehtävistään jo ilman apua. Kouluissa jatkotartunnat ovat kyllä harvinaisia. Toisen lapseni luokalla oli koronatapaus eikä kukaan muu luokasta sairastunut. Lapsi ei tartuttanut edes muita perheenjäseniä. Näin kävi myös yhden rinnakkaisluokalla olevan koronatapauksen kohdalla.
Tai sitten jatkotartunnat oli oireettomia ja poiki 30 sairastunutta joiden tartunnan löhde jäi tuntemattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona ei todellakaan ole levinnyt massiivisesti kouluissa.
Se että on altistuneita paljon, ei tarkoita sitä että kaikki sairastuvat.
Lapset eivät todellakaan ole kärkipäässä koronan levittäjinä, tämähän on maailmanlaajuisesti todettu.
Kummallista ettei se mene joidenkin koronahörhöjen päähän.
Valeuutisia kyllä uskotaan ja niellään täysillä, mutta totuus kielletään vaikka totuuden pohjana on aina puhdasta faktaa.
Lähde?
No minä luin tuon jutun etteivät lapset levitä eilen joltakin verkkosivulta.
Olisiko ollut YLE tai HS en tarkkaan muista, kun luen uutisia monilta sivuilta.
Lääkäri oli kuitenkin suomalainen ja kertoi juuri sen, että ulkomaita myöten on koettu etteivät lapset ole niitä suurimpia levittäjäryhmiä. Liittyi jotenkin lapsien keuhkoihin ja hengittämiseen.
Jotain sellaista, että lapset hengittavät kevyemmin.
Seuraavaksi varmaan väitetään että lapsilla on kidukset ja siksi ne ei sairastu tai tartuta.
Koulut on auki niiden takia ketkä ei itse jaksa lapsia hoitaa, niitä perheitä on liikaa sossun huoleksi. Tän ois voinut järjestää niin että lastensuojelu velvoittaisi vaan nämä lapset kouluun +ne keiden perhe toivoo että lapsi saa olla koulussa.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂