Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka omistatte kirjoja - millainen kirjahylly teillä on?

Vierailija
29.11.2020 |

Suositelkaa!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole Billyt taipuneet miksikään ja kirjoja on useimmin kahdessa rivissä.

Vierailija
22/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980-luvun Lundia ja myös toinen pienempi kirjahylly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahti Taskisen vitriini kirjahylly. On ollut jo parikymmentä vuotta. Siitä hyvä, että voi käyttää myös tilanjakajana, koska siisti takaosa.

Vierailija
24/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lundiaa on 2 kokonaisuutta ja sitten on puusepän tekemä mdf-hyllykkö joka on 20 cm syvä ja tarkoitettu dvd-levyille. Lundiat ovat matalahkoja (148cm ja 108cm). Dvd-hylly on 205 cm korkea ja seinään kiinni ruuvattu.

Vierailija
25/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi täyspuista lasiovellista vitriiniä, toinen olkkarissa ja toinen makkarissa. Merkki on Ylivieskan puusepät - en tiedä onko enää olemassa. Stemmasta sai tämmöisiä aikoinaan. Loistava laatu, ollaan uusittu vain maalaamalla puuosat uudestaan.

Vierailija
26/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla kirjahyllyllä on jaettu nukkumatila liian suuren huoneen nurkkaan, saa rauhassa kuunnella musiikkia siellä toisella puolella. Mappihyllyt ovat liukuovikomeron toisella puolella ja ne molemmat pönkkää sitä isoa hyllykköä, ettei pääse kaatuilemaan. Ei siis uusien ihanien tapettien edessä mitään, vaan niistä hyllyistä on tehty mukava raitti, et ei vähene askeleet sen takia. Liukuovikomerossa on peilit, joista heijastuu kaunis puutarhamaisema tuplana, ei varmaan tavallinen ratkaisu, mutta meille aivan ihana!

Vierailija
27/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ovat vaatekaapissa kun ei ole kunnon kirjahyllyä, sunnitelmissa ostaa joku Laulumaan kirjahylly.

Vierailija
28/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lundiaa. Ainakin pääkaupunkiseudulla hyväntekeväisyyskirppikset ovat täynnä todella halpaa lundiaa, sekä alueen roskalavaryhmät tarjoavat jopa ilmaiseksi sitä.

Omani olen ostanut käytettynä, ovat ehkä 70-80 -lukujen vaihteesta. Varaosia saa ostettua suoraan Lundialta.

Vierailija
29/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lundiaa. Ainakin pääkaupunkiseudulla hyväntekeväisyyskirppikset ovat täynnä todella halpaa lundiaa, sekä alueen roskalavaryhmät tarjoavat jopa ilmaiseksi sitä.

Omani olen ostanut käytettynä, ovat ehkä 70-80 -lukujen vaihteesta. Varaosia saa ostettua suoraan Lundialta.

Luteet kaupan päälle.

Vierailija
30/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boknäsin kirjahyllyt "kirjasto"huoneessa. Ruskea väri, lasiovet. Kätevää kun ei pölyynny. Sisustustyylinä englantilaiskartanon kirjastohuone, jossa on myös takka. Takkatulen ääressä luen kirjoja😊

Varmaan ruskea väri on harvalle mieleen, mun makuun on kirjastohuoneessa. Boknäsin kirjahyllyt maksaa, mutta ovat laadukkaita, jos haluaa pitkäaikaiset. Aiemmin oli Ikeasta, mutta eivät kestäneet sitä kirjamäärää, mikä mulla oli.

Vierailija
31/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sope Dimensio, syvät hyllyt, mahtuu kahteen tai kolmeen riviin, tv-taso sivussa, yksi avohylly suosikkikirjoille ja visuaalisesti kauniille kirjoille, muutoin valkoiset ovet. Lasiovihyllykkö yhdessä kohtaa mm. astioille, lasiovia olis enemmänkin mutta ovat niin kalliita. Itse suunniteltu ja koottu, tosi tukeva. Aiemmin oli Ikean Billyä, ihan ok, mutta hyllyt painuu mun kirjamääristä notkolle.

Vierailija
32/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla on 10 kirjahyllya, nelja valkoista ja loput teakia.

Vierailija
33/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummia ikean laiva kirjahyllyjä.

Vierailija
34/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boknäsin kirjahyllyt "kirjasto"huoneessa. Ruskea väri, lasiovet. Kätevää kun ei pölyynny. Sisustustyylinä englantilaiskartanon kirjastohuone, jossa on myös takka. Takkatulen ääressä luen kirjoja😊

Varmaan ruskea väri on harvalle mieleen, mun makuun on kirjastohuoneessa. Boknäsin kirjahyllyt maksaa, mutta ovat laadukkaita, jos haluaa pitkäaikaiset. Aiemmin oli Ikeasta, mutta eivät kestäneet sitä kirjamäärää, mikä mulla oli.

Kuulostaa tosi viihtyisältä huoneelta, ihana 

Vierailija
35/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosi viihtyisältä huoneelta, ihana 

Kiitos. Ite viihdyn siellä ja tykkään viettää aikaa😊

Vierailija
36/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean Billyja meilläkin. Meillä on nuo lasiovet niissä, niin ei pääse pöly hyllyyn.

Vierailija
37/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boknäs-hyllyt, työhuoneessa tummanruskeat ja olohuoneessa vaalean harmaat. On lasiovet. Kaikki kirjat ei tosin mahdu, mutta hyllyjäkään ei sovi enemmän.

Tässä ketjussa mainittu Vitriini olisi hyvä myös.

Vierailija
38/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin meillä! Minusta myös kirjasto/työhuoneeseen sopii tumma puu.

Vierailija
39/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lundiaa on koko seinällinen, peritty lapsuudenkodista. Kirjoja on paljon, siksi hyllyn on oltava tukeva. Puunvärisiä ovat. Kirjahyllyjä on myös miehen yhdistetyssä makuu- ja työhuoneessa. Valkoisia ja ehkä Lundiaa, en muista enää.

Vierailija
40/41 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tekisi hyvät rahat maalaamalla käytettyä Lundiaa ja myymällä.

Mänty ei oikein houkuttele. Ja kaikki vanha Lundia on sitä.

Ap