Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse kauppaan, koska en jaksa mennä suihkuun

Vierailija
29.11.2020 |

Viimeksi käynyt maanantaina, joten hajua ei varmaankaan vaatteilla tai suihkeilla pystyisi peittämään. Käteiset loppui, niin en voi laittaa lapsiakaan kauppaan. Automaatti on liian korkealla, eikä toisen kortilla saa ostaa. Onneksi on pakkasessa hätäruokaa vielä parille päivälle. Joulusiivoukset pitäisi aloittaa, mutta en saa edes kuppia tiskatuksi. Tuijotan vain likaista lattiaa ja hetken välein kurkkaan mitä täällä tapahtuu.

En koe itseäni masentuneeksi. Minulla vain ei ole voimia tai kiinnostusta saada mitään aikaiseksi. Onko muilla vastaavaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä voit silti sinne kauppaan mennä. Se voi vähän piristääkin kun käyt vähän ulkona, niin jaksat ehkä käydä suihkussakin myöhemmin. :) Mulla myös melkein aina sellaista yleistä jaksamattomuutta, ei masennusta mutta tuntuu tosi raskaalta aloittaa mitään hommaa.

Vierailija
2/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksen alku. Ruokaa voit silti tilata netistä kotiovelle, ei sinne kauppaan ole mikkään pakko mennä. Mut so what vaikka menisit? Sua paljon haisevimpiin puliukkoihin ovat siellä kaupassa tottuneetki, mitä väliä jos vähän hielle haiset kunhan et kuselle ja vanhalle viinalle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, hopi hopi liikkeelle. Aivot ja lihakset saa happea ja virkistyt hetkeksi.

Vierailija
4/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on sileä iho  ei sen pitäisi haista

Vierailija
5/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma hajunsa,vaikka kävisi suihkussa ja saunassa jatkuvasti. Mitäs sen on väliä,jos pieru haisee? Eihän nykyään maski naamalla haista mitään hajua. Sinne sekaa rohkeasti vaan!

Vierailija
6/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on pidettävä hajurakoa ja maski naamalla niin ei ole pakko edes naamasi pestä.

Vierailija
7/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt kilpparikokeissa? Olin tuollainen, kun oli paha vajaatoiminta.

Vierailija
8/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä laitan lapset kauppaan oman korttini kanssa. Ei se kassa tarkista, että kenen kortilla maksetaan, ja vaikka tarkistaisikin, tuskin välittäisi.

Vierailija
9/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tuoli suihkuun

Vierailija
10/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolia voi käyttää monessa muussakin askaressa (tiskaus, ruoanlaitto, silitys ainakin), ei selkä väsy.

Vierailija
11/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastele joku rätti ja pyyhi kainalot. Sitten maski naamalle, pipo päähän ja kauppaan. Kukaan ei huomaa mitään hajua. Osta ruokaa ja jotain hyvää itsellesi. Varmasti on parempi olo sen jälkeen, ei ainakaan huonompi.

Vierailija
12/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo päähän, purkka suuhun ja puhtaat vaatteet sekä kohtuudella hajuvettä. Kyllä sillä tavalla yhden kauppareissun vetää.

Kuulostaa samalta kuin itselläni, ja minä olen ihan selvästi masentunut.

Vierailija
13/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pipo päähän, purkka suuhun ja puhtaat vaatteet sekä kohtuudella hajuvettä. Kyllä sillä tavalla yhden kauppareissun vetää.

Kuulostaa samalta kuin itselläni, ja minä olen ihan selvästi masentunut.

Aivan totta ja maski tietenkin.

Vierailija
14/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä Pampersin kosteita vauvapyyhkeitä voi käyttää strat. paikkojen raikastamiseen, vaikka sängyssä maaten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän