Suoraväri/sävyttävä shampoo
Haluaisin hiuksiini hieman tummempaa sävyä. En kuitenkaan tahtoisi värjätä kestovärillä. Onko kellään kokemuksia suoraväreistä rai sävyttävistä shampoista? Nettikaupoista löytää montaa eri sorttia, mutta en tiedä uskallanko ostaa, jos niillä ei saakaan mitään aikaan.. Muistan että olen joskus ostanut sellaista vaahtoainetta (oli muuten halpaa! jotain pari euroa maksoi) jolla sai kivan aävyn hiukaiin ja se kesti kuukauden tai pari. Nyt en ole mistään tätä löytänyt... Merkki taisi olla Wella. Tietääkö joku saako tällaisia tuotteita enää mistään marketeista?
Kommentit (5)
Kampaamotukusta/liikkeestä värinaamio ;)
Crestol Color Gloss-hiusnaamiot, sävyttävät ja hoitavat hiusta. Suosittelen, värisävyjäkin löytyy vaikka kuinka! Voit tilata näitä netistä tai ostaa kampaamokaupoista, mm. Hairlekiini myy näitä.
Kiitos vinkeistä! Täytyy kokeilla tuollaista naamiota.
Mulla on Crestol Color Gloss Mahogany Red parhaillaan vaikuttamassa. Olen käyttänyt jo kerran tuosta isommasta tuubista, riittää aika moneen sävytyskertaan polkkatukassa. Freesaan entistä sävyä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:27"]
Crestol Color Gloss-hiusnaamiot, sävyttävät ja hoitavat hiusta. Suosittelen, värisävyjäkin löytyy vaikka kuinka! Voit tilata näitä netistä tai ostaa kampaamokaupoista, mm. Hairlekiini myy näitä.
[/quote]
Suosittelen samaa. Ihan loistava tuote! Sopii myös tyvikasvun rajan häivyttämiseen. Sävyvalikoima on todella laaja ja löytyy paljon variaatioita kylmän ja lämpimän sävyn välillä. Ainoa miinus hinta kalliihko, koska pitkään ja paksuun tukkaan ei se pikkuputkilo riitä kuin kahteen, max nipinnapin kolmeen käsittelyyn.
Jos sattuu löytymään oikea sävy, niin toinen kampaamokauppojen tuote, KC Color Mask on myös ihan ok ja selvästi Crestolia halvempi. Siinä on vain selvästi vähemmän sävyjä ja esim. itselleni ei vaan ole sopivaa.