Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan uskot kestäväsi vielä elää koronarajoitusten keskellä?

Vierailija
29.11.2020 |

???

Kuinka kauan uskot kestäväsi vielä elää koronarajoitusten keskellä?

Vaihtoehdot

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän ollaan lähes tavoitetilassa? Oispa aina näin, ei lentomelua, ei turhaa autojen pärinää. Linnunlaulua ja luonnon läheisyyttä vain.

Vierailija
2/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään kuin on tarvis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on kestää, mitä muita vaihtoehtoja? Vallanvaihtoon en yksin kykene enkä pyri.

Vierailija
4/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrottas nyt mihin tällä pyritään; rokotuksiin, umj:hin, käteisestä luopumiseen, siruun....Aika puolimielekästä kannattaa ja suosia näitä toimia nyt tai olla huolissaan koronasta, jos se ja sen estämistoimet onkin vain tekosyy ja teatteria

Vierailija
5/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän ollaan lähes tavoitetilassa? Oispa aina näin, ei lentomelua, ei turhaa autojen pärinää. Linnunlaulua ja luonnon läheisyyttä vain.

Täällä muutaman kilometrin päässä kentältä melu ihan sama kuin ennen.

Vierailija
6/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mitä en voi tehdä on matkustaa. Muuten eletty normaalisti eli voisin jatkaa vielä vuosia.

Vierailija
7/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka loppuelämäni. Eipä nuo rajoitukset ole juurikaan koskettanut minua. Käyn töissä, harrastan yms.

Vierailija
8/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitukset ei haittaa. Itseasiassa introverttina jopa nautin etäopiskelusta enemmän kuin normiopiskelusta. Olen ollut salaa hyvin tyytyväinen että etäopintoja jatkettu :D

Vierailija
9/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää yhtään vammautumista jo olemassa olevien sairauksien lisäksi, joten jaksan niin kauan kuin on pakko. Yllättävän hyvin on tähän asti mennytkin mt-ongelmista huolimatta, tosin nyt tuli ensimmäistä kertaa ranteet auki -olo, kun luin että tästä talvesta tulee todennäköisesti yhtä musta kuin edellinen oli. Mutta ei auta kuin jaksaa.

Vierailija
10/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa lukea, kun ihmiset valittavat rajoituksista Suomesssa. :D

Vierailija
11/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paremmin mä rajoituksia kestän, kuin tätä tilaa, jossa osa ihmisiä elää kuin ei mitään olisikaan ja korona leviää koko ajan. Rajoitukset sentään vievät tartunnat alas, jolloin on turvallisempaa. Paljon enemmän stressaa jatkuvassa tartuntariskissä eläminen varsinkin ja läheisten riskiryhmäläisten puolesta pelkääminen, kun omaa elämäänsä ei oikein pysty enää enempää rajoittamaan, jos ei itse irtisanoudu töistä ja lapsia eristä kotiopetukseen.

Vierailija
12/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa huvittaisi sinuakaan enää sen jälkeen, kun yhteiskunnan peruspilarit alkaisivat sortua. Siis myös perusterveydenhuolto. Ja esim. heikoimpien tukemiseen tarkoitettu sosiaalietuusjärjestelmä. Sen jälkeen jos ei kykene asumistaan ja elämistään maksaa, odottaa katujen elämä. Turha odottaa myöskään saavansa mitään hoitoa, vaikka olisi kuolemankielissä.

Vierailija
13/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kirjoitin ilmeisesti luvattoman sanan. Yritin vain kysyä, että aikovatko ne teh dä jo tain it se ll ee n, jotka vastasivat, etteivät kestä? Nyt 16 % sanoo, että kest äv ät alle kuukauden 

Vierailija
14/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon paremmin mä rajoituksia kestän, kuin tätä tilaa, jossa osa ihmisiä elää kuin ei mitään olisikaan ja korona leviää koko ajan. Rajoitukset sentään vievät tartunnat alas, jolloin on turvallisempaa. Paljon enemmän stressaa jatkuvassa tartuntariskissä eläminen varsinkin ja läheisten riskiryhmäläisten puolesta pelkääminen, kun omaa elämäänsä ei oikein pysty enää enempää rajoittamaan, jos ei itse irtisanoudu töistä ja lapsia eristä kotiopetukseen.

Jatkuvaa tartuntariskiä ei enää sitten ole, kun rokote tulee ja ihmiset rokottautuvat. Sitten kun rokote on saatavilla niin se on niin sinusta, minusta kuin kaikista muistakin kiinni, että milloin se jatkuva tartuntariski poistuu.

Vierailija
15/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on uskomattoman naiiveja. Tarkoituksena näiden rajoitusten taustalla on uusi maailmanjärjestys eikä mikään ihmisten suojeleminen taudilta.

Vierailija
16/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä, hallitus laittoi asiat siihen malliin,että pystyy kotona downsiftaamaan. Rahaa tulee tilille mitään tekemättä (noh,kerran kk pitää tehdä anomus) ensimmäistä kertaa 54 vuoteen!

Vierailija
17/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka loppuelämäni. Eipä nuo rajoitukset ole juurikaan koskettanut minua. Käyn töissä, harrastan yms.

Voi, eipä sinullakaan mitään työtä ja harrastuksia enää sen jälkeen olisi, jos rajoitukset vuosia jatkuisivat, kun sekä niin työpaikat että harrastuspaikat olisivat joko kaatuneet tai pakotettu sulkeutumaan.

Vierailija
18/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin samaa mieltä.

Vierailija
19/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksipa ensi vuonna palataan normaaliin, sanoi palstan änkyrät mitä tahansa. Näitä rajoitusfantasijaänkyröitä varten on mielenterveyspolit varmaan sitten taas auki. Tai vaihtoehtoisesti matkalippu Pohjois-Koreaan. Jälkimmäinen riippuu varmaan siitä, suostuuko suuri ja mahtava Kim heitä maahansa ottamaan.

Vierailija
20/20 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä alkaa vähän kuluttamaan. Itse olen introvertti ja nautin siitä että tapaamiset on etänä yms. Mutta lapsilla harrastukset ovat jäissä, ei uskalla mennä viettämään aikaa suvun kesken, julkisissa ja kaupassa pidän maskia, koko ajan pitää pelätä että miten sitten jos lapset 1 ja 2lk siirtyvät etäopetukseen, mitä jos läheiset riskiryhmäläiset sairastuvat.

Minusta on ihanaa että saastutus on vähentynyt ja turhat matkustelut jäävät vähemmäksi, mutta se että ihmisiltä menee työpaikat alta, tuntuu aika karulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan