Miehen lihominen haittaa suhdetta
En olisi uskonut että joudumme tähän tilanteeseen. Mies on lihonut 5 vuoden suhteemme aikana paljon, normaalipainoisesta selvästi lihavaksi. Inhottavin asia on kuorsaus. Ennen ei kuorsannut yhtään, nyt on joka ikinen yö sellainen meteli etten enää pysty nukkua yhteisessä makuuhuoneessa. Ja ulkonäkö... En koe olevani pinnallinen enkä itsekään ole missään timmissä kunnossa. Mutta miehen vatsa on kuin valtava rantapallo ja siinä on raskausarpia. Ei kyllä sytytä :( ärsyttää myös hänen kömpelyytensä, joudun sitomaan vähän päälle kolmekymppisen äijän kengät kun ei taivu enää! Mitä ihmettä teen, en haluaisi että meidän hyvä ja vakaa suhde kaatuu tällaiseen. Miehen ruokailutottumukset on huonot, eli jos mikään ei muutu, en uskalla edes ajatella mikä tilanne on seuraavan viiden vuoden päästä. Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta, miten suhteenne kävi?
Kommentit (7)
Seuraavaksi mukaan kuvioon tulee:
- masennus
- terveysvaivoja (kolesteroli, diabetes, verenpaine...)
- seksuaalinen haluttomuus
- jne.
Sitä odottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi mukaan kuvioon tulee:
- masennus
- terveysvaivoja (kolesteroli, diabetes, verenpaine...)
- seksuaalinen haluttomuus
- jne.Sitä odottelemaan.
Jep.
Nyt on "vasta" kengät + kuorsaus.
Luulen että se on jo masentunut. Ei kukaan vajoa noin alas tuossa iässä ilman mentaaliongelmia että antaa muiden solmia kengät.
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen saa lihoa.
Ehkä, jos valtaosa suomalaisista lihavista miehistä muuttuu naisiksi. Teitä on vain 75 prosenttia.
Joudut solmimaan hänen kengännauhansa?
No ei oo kokemusta, mä kestän mieheni liikakilot. Kyllä mun mielestä aivan muut asiat ovat tärkeämpiä.