Mikä tuottaa juuri tällä hetkellä iloa sinulle?
Kommentit (32)
Äitini pian 7 kuukautta vanha erittäin ihmisystävällinen kissaneiti jota pääsen pian toivottavasti taas näkemään ja jonka kanssa aion leikkiä tuntikaupalla.<3
Jaksan vihdoin taistella masennusta vastaan.
Laitan kunnollista ruokaa, liikun ja nukun.
Siivoan kotiani vähin erin.
Olen löytänyt uuden ystävän, jonka kanssa on paljon juteltavaa.
Jaksan varovasti suunnitella tulevaa. Näen siellä iloa tuottavia asioita, joita voin tehdä.
Liikunta ja erityisesti juokseminen. Olen päässyt jo niin pitkälle, että pysty juoksemaan melkein 10km melko helposti. En ole juoksija tyyppiä ollenkaan ja sen takia tämä on suuri saavutus minulle.
Better Call Saul Insider podcastit
Vierailija kirjoitti:
Siivoan kotiani vähin erin.Olen löytänyt uuden ystävän, jonka kanssa on paljon juteltavaa.
Jaksan varovasti suunnitella tulevaa. Näen siellä iloa tuottavia asioita, joita voin tehdä.
Olipa ihana lukea tämä viesti. Olen itse kärsinyt vaikeasta masennuksesta, tiedän miten vaikeaa sieltä on nousta. Kaikkea hyvää sinulle :)
Olen vihdoin löytänyt minulle sopivan tavan laihduttaa, josta pystyn pitämään kiinni. Valmistun keväällä ja muutan toiseen kaupunkiin.
Kauan odotettu vonttiremontti alkaa olla niin valmis, että viimeiset lattialaudat nakutetaan kiinni ja saa alkaa viimeistelemään sitä toista huonetta. Toisesta tuli ihanampi kuin ikinä osasin kuvitella ja siellä keinuttelen usein ledvalojen loisteessa. Hyvää liikuntaa se, kun käyttää syviä vatsalihaksia (=pilates).
-Ruoka. On aikaa tehdä uusia ruokia ja kokeilla uusia reseptejä, yhtä ruokajuhlaa!
-Glögi. Hullaantunut 2020 kausiglögiin, se Blossan, on juuri mun makuuni vaikka testeissä huono sijoitus.
-Espanjalaiset sarjat ja leffat. Niin kyllästynyt amerikanmeininkiin, espanjalaiset tekee fantsumpia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoan kotiani vähin erin.Olen löytänyt uuden ystävän, jonka kanssa on paljon juteltavaa.
Olipa ihana lukea tämä viesti. Olen itse kärsinyt vaikeasta masennuksesta, tiedän miten vaikeaa sieltä on nousta. Kaikkea hyvää sinulle :)
Voi kiitos! Ihanasti sun sanat lämmitti.💖
Ei tämä helppoa ole, eikä tapahdu itsestään, kuten varmasti tiedät.
Mutta nyt mä jostain syystä voin paremmin.
Lääke ei kyllä auttanut yhtikäs mitään.
Lopetin sen pahan sivuvaikutuksen takia.
Terapiaa mä tarvitsen.
Kertoisitko vielä, miten itse voit.
Paranitko kokonaan, ja jos, niin miten se tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa joka kehrää vieressä, rescue.
Että kohta on joulu, syödään hyvin ja ollaan vapaalla 3 viikkoa.
Hyvä kirja, takkatuli.
Lisäksi hajusintit tuoksuu, mulla on jo 14 :)
Wonderfull. Pitää hankkia. 14?
Kyllä. Miksi ei saisi?
Wonderfull. Pitää hankkia. 14?