Mikä tuottaa juuri tällä hetkellä iloa sinulle?
Kommentit (32)
Adoptoin kaltoinkohdellun koiran perheeseemme. Hyvin on mennyt, aivan ihana luonne. Ihanaa kun saa näyttää sille että hyviäkin ihmisiä on olemassa.
Ei oikein mikään. Ehkä nukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Löysin halvan asunnon stadista!
Nyt palkkani tulee mulle eikä entiselle vuokraisännälle.
Kerro lisää: mistä päin ja ostitko?
Neulominen samalla kun palstailen. Neulon äidille ja minulle samanlaiset villapaidat joululahjaksi. Äidin paita on jo valmis ja omaani neulon. Koristeluja mietin neuloessani :)
Kissa joka kehrää vieressä, rescue.
Että kohta on joulu, syödään hyvin ja ollaan vapaalla 3 viikkoa.
Hyvä kirja, takkatuli.
Se että joulu lähestyy ja saa tältä vuodelta stressaavat opinnot päätökseen. Ja pääsee olemaan vaan vapaalla muutaman viikon.
Ei yhtään mikään. Juomat loppui ja huomenna pitää mennä töihin.
Vapaapäivä. Tosi väsynyt töistä ja koronatilanteesta.
Harras toive, että naapuri lähtee muutaman viikon lomalle ja saan rauhaa.
Mun puoliso. Johon tutustuin "vahingossa" jo vankasti keski-iässä. Saatuani sitä ennen pataan ihmissuhde rintamalla sen verran pahasti, että uskoin viettäväni loppu ikäni ilman parisuhdetta. Nyt me kuitenkin vanhetaan yhdessä ❤️
Odotan vanhinta lastani käymään pitkästä aikaa. Näen paitsi hänet myös hoidossani olleen nuorimman koiransa. Onkohan pentu vielä kasvanut ja mahtaako muistaa minut.
Vierailu oli myös hyvä syy tehdä tavallista parempaa sunnuntairuokaa ja hyvästä ruuasta tulee aina hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Adoptoin kaltoinkohdellun koiran perheeseemme. Hyvin on mennyt, aivan ihana luonne. Ihanaa kun saa näyttää sille että hyviäkin ihmisiä on olemassa.
Ne on todella kiitollisia koiria.
Vierailija kirjoitti:
Kissa joka kehrää vieressä, rescue.
Että kohta on joulu, syödään hyvin ja ollaan vapaalla 3 viikkoa.
Hyvä kirja, takkatuli.
Lisäksi hajusintit tuoksuu, mulla on jo 14 :)
Piti mennä kokoukseen, mutta se peruutettiin koronan takia, jeeeeeee!
Löysin halvan asunnon stadista!
Nyt palkkani tulee mulle eikä entiselle vuokraisännälle.