Miksi jotkut ihmiset hyökkäävät täällä sellaisen kimppuun, joka kysyy jostain arkaluontoisemmasta asiasta?
Itselleni käy näin usein ja olen huomannut muissa vastaavissa avauksissa saman. Joku kysyy esimerkiksi älykäs ihminen vs matalaälyinen ihminen -kysymyksen, ja koska aihe on arkaluontoinen, niin tietyt ihmiset tulevat v.ttuilemaan kysyjälle vihjaillen, että kysyjä taitaa itse olla tyhmä. Jos tuo on ainoa anti keskustelulle, niin eikö olisi parempi jättää se kirjoittamatta? Onneksi monet osaavat kuitenkin vastata asiallisesti kysymykseen, eivätkä tule vain sillä tarkoituksella kommentoimaan, että haluaa loukata kysyjää, koska ilmeisesti itse loukkaantui kysymyksestä.
Minusta ei ole mitään pahaa eikä väärää kysyä asioista, joista ei itse tiedä. Ja mitä sitten, jos on itse tyhmä ja haluaa kysyä jostain sellaisesta, mistä ei jo valmiiksi tiedä?
Miksi siis jotkut ihmiset haluavat loukata jotakuta sellaista, joka kysyy yleisluontoisesti jonkin kysymyksen arasta aiheesta? Jos siis itse loukkaantuu jostain, miksi pitää loukata takaisin henkilökohtaisesti?
Kommentit (9)
Käsittänet, että tänne kokoontuu liuta elämänongelmaisia paikalle? Suurin osa heistä eivät tunne käsitteitä 'arvostus' ja 'välittävyys'.
Jos itsellesi käy niin usein, niin katsoisitko vaikka peiliin. Miksi pitää tyrkyttää aloituksia, joista tietää jo etukäteen, millaisen vastaanoton saa? Eiköhän "arkaluontoisille" asioille ole muitakin kanavia.
Se koira haukahtaa johon kalikka paukahtaa✌️
Palstalta löytyy hännänheiluttajat, ulisijat, murisijat ja kintuillekuseskelijat...
Itsehän kysyn vain oman alan asioista voidakseni korjata palstan "pätijöitä". Teen vaativaa asiantuntijatyötä.
Nämä ilkeät ihmiset ovat vailla empatian kykyä. Narsisteilla myös puuttuu kyky empatiaan...
Vierailija kirjoitti:
Nämä ilkeät ihmiset ovat vailla empatian kykyä. Narsisteilla myös puuttuu kyky empatiaan...
Sortuvat myös helpommin taantumaan.
Tämä on kusipäisten palsta. Sen olen huomannut. Harmittaa itseänikin aina välillä täällä, mutta parempi on vain olla välittämättä niistä kommenteista.
Eilenkin joku toivoi ap:lle kuolemaa, jonka ilmiannoin ja tyrmistyneenä hämmennyin, kun tänä aamunakin tämä kommentti on vielä täällä.
Ihan käsittämätöntä palstan ylläpitoa.
Lol