Ärsyttää miehen pukeutuminen lounaspöytään
Mies oli eilen kaverinsa luona ja tuli myöhään yöllä kotiin. Äsken istuutui lounaspöytään keittiössä verkkarit ja hihaton aluspaita päällä. Sanoin että näyttää puliukolta, eikö voisi laittaa vaikka t-paitaa päälle. Alkoi miehen puolelta kauhea kiukuttelu että minä en hänen pukeutumistaan päätä. Se oli vain huomautus, voi luoja. Eikö teidänkin mielestä mies ylireagoi? Nyt mököttää yläkerrassa.
Kommentit (28)
Ei se mitään mökötä yläkerrassa, vaan kerää kamojaan ja häipyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään mökötä yläkerrassa, vaan kerää kamojaan ja häipyy.
No sitten on kyllä huono itsetunto, jos tuollaisesta menee maku suhteeseen.
Onpas meillä tänään mököttäviä miehiä, tämä tapaus mököttää wife beaterin takia, se yksi ei tykännyt, kun sen oksentamista kytättiin. Onko muita?
Tommosella naisella mitään miestä ole.
Mun mielestä se ei ole esteettistä ja kivaa kun syödään ruokapöydässä kuin Uuno Turhapuro. Mikä siinä kommentissa nyt muka niin kamalaa oli? Ap
Käyttääkö niitä hihattomia aluspaitoja joku? Oikeesti? Oon luullut,että vain vanhainkodeissa
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se ei ole esteettistä ja kivaa kun syödään ruokapöydässä kuin Uuno Turhapuro. Mikä siinä kommentissa nyt muka niin kamalaa oli? Ap
Ei siinä minusta mitään väärää ollut. - Mutta oletko aiemmin joutunut puuttumaan miehesi pukeutumiseen, vai tuliko huomautuksesi nyt miehelle vähän puun takaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä minusta mitään väärää ollut. - Mutta oletko aiemmin joutunut puuttumaan miehesi pukeutumiseen, vai tuliko huomautuksesi nyt miehelle vähän puun takaa?
Kyllä minä ainakin kysyisin että onkohan rouvalla nyt kaikki telkät pöntössä? Jokainen saa olla kotona miten haluaa. Ei tulisi mieleenikään kontrolloida toisen pukeutumista KOTIOLOISSA.
Oletko sanonut asiasta liian monta kertaa? Ehkä nyt meni kuppi nurin. Tai sitten tosiaan sanoit ensimmäistä kertaa ja hän hämmästyi moista. Sanooko hän sinulle pukeutumisestasi? Vai oletko niin virheetön, ettei ole sanomista....
Tuollaisesta nalkuttamisesta riisuisin loputkin pois. Syy myös tempaista känni ja ottaa vaikka rokulipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin kysyisin että onkohan rouvalla nyt kaikki telkät pöntössä? Jokainen saa olla kotona miten haluaa. Ei tulisi mieleenikään kontrolloida toisen pukeutumista KOTIOLOISSA.
Totta toinen puoli. - Toisaalta olen (miehenä) saanut kotikasvatuksen myötä mielikuvan, jossa huomaavainen ja tilanteeseen sopiva pukeutuminen on osa hyvää käytöstä. Siistillä pukeutumisella osoitamme myös mm. huomaavaisuutta muita (sunnuntai)lounasta nauttivia kohtaan; olkoonkin nyt, että lounas-seurana olisi "vain" muita perheenjäseniä.
Onko teillä tänään joku erikoislounas, minkä takia pitäisi pukeutua erikseen? Mä en viitsi sunnuntaisin välttämättä edes yöpaitaa riisua koko päivänä, jos ei ole mihinkään menoa eikä ole tulossa vieraita. Nautin siitä että edes yhden päivän viikossa voi olla vaan turhista nipottamatta kotona kaikessa rauhassa. Kummastelisin kyllä, jos en puolisolleni ruokapöytään kaveriksi kelpaisi ihan sellaisena kuin olen.
Yäk, heitä nyt hitto ne wifebeaterit roskiin ja osta sille kivoja paitoja 😂 Vaikea olisi pukeutua rumasti jos ei omistaisi kamalia vaatteita.
Lounaspöydässä tulee olla frakki päällä, naisella iltapuku.
Vierailija kirjoitti:
Oliks sillä rikkinäinen verkkopaita? Osta sille uusia ja heitä risat roskikseen.
Ongelma ratkaistu
Vierailija kirjoitti:
Lounaspöydässä tulee olla frakki päällä, naisella iltapuku.
Ja itsenäisyyspäivän lounaalla arvomerkit.
Vaimoa ei ole nyt näkynyt viikkoon. Sanoin, että näyttää tarhapöllöltä, kun tulee aamiaispöytään. Lähti siitä hetikohta matkalaukun kanssa jonnekin.
Missähän lienee?
Jos ap ei ole trolli, niin sitten narsistialoittajasikapsykopaatti.
Näinhän mieskin on, jos koittaa ahtaa naista tiettyihin vaatteisiin mielensä mukaan.
En siis ymmärrä miksi noin pienestä kommentista pitää vetää pultit? Ap